renmeg Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 er det noen i Rogaland som har en hattehylle til en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg har en liggende i buskerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renmeg Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 kan du sende, og hva vil det koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ja jeg kan sende. vet ikke hva frakten blir jeg. spørs jo om du vil betale på forhånd eller sende i oppkrav. Hva byr du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renmeg Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 vet ikke, ville helst slippet det der med frakten med tanke på de utgiftene, så jeg vet ikke hva jeg vil by. Har du noen forslag til pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 send meg en pm så tar vi det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå