Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange gode svar og god hjelp her!

Men det er mye delte meninger om xenon i allefall. Men justering av lysene kan jeg i såfall bare be om når jeg har hjulstillingskontroll?

Bilen min, da en E36 cab er senket 60/30 mm. Tror noen at dette kan være et problem?

Jeg har også hørt om den "klossen" man skal kunne kjøre over, men mange sier også at dette ikke er tilfellet?

For er litt redd for en kloss på 10-11 cm under bilen :? Men er jo veldig mange andre som har samme senk som meg, så jeg satser på at det går bra. Tar hjulkontroll til uka, så bestiller jeg time og kjører opp med xenon og hele pakka. Satser på det beste :)

Skrevet

jeg også syntes den klossen hørtes dumt ut, da det er alt for mange biler som ikke klarer det fra fabrikk engang... men fadern kjenner en i ledelsen på tekninsk i oslo, så han ringte å spurte han og fikk bekreftet at man skal kunne kjøre over denne "klossen"...

Skrevet

jeg måtte ikke kjøre over noen kloss når jeg skulle godkjenne senke settet mitt i sist sommer (2008)... han så bare om tallene på fjærene stemte overens med de Tüv papirene... de er mer nøye på hjullstilings kotroll sedelen at tallene er innforbi...

Men dette var da vell og merke i Arendal..

Skrevet

jeg har hvertfall erfart at det kommer mye ann på hvor du skal godkjenne..men er ikke vits å være slækk tilfelle mann kommer over feil godkjenings kar.

Skrevet

ikke noen kloss når jeg var på risløkka heller. eksosen min klarer IKKE 10cm

var egentlig nærvøs for å kjøre opp på bukken og, men jeg kom opp. hehe

Skrevet
Jeg har vist begge bilene på hafslund i sarpsborg,og har ikke sett at di har noen "kloss" der.

Er på Hafslund jeg skal godkjenne også. Så godt å høre at du ikke så noen kloss der i allefall. Men om det er en kloss så er jeg veldig skeptisk :?

Så lurer jeg på om jeg skal bytte xenon til vanlige lys? Men på en annen måte så veit jeg ikke om jeg gidder. Er uansett fort gjort å bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...