Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg må nesten vite lengden på mellomakslinga da den er varierende å jeg kan være sikker på at den passer..

Har en 525ix hvor det er byttet til bakhjulstrekk kasse men hvilken modell girkassa kommer fra vet jeg ikke så Vanskelig å finne ut hvilken bil osv jeg må ha fra! Derfor trenger jeg å vite hvor lang den er eventuelt bare lengden det første stykket av den fra girkassa å til 4 ledd\kryss hvis dere skjønner.. :(

Hadde vært supert om noen innenfor ca1 times radius med bil fra arendal(å selvfølgelig en mellomaksling løst til salgs) hadde tatt kontakt da jeg gjerne kommer å henter! :D Vært uten mellom aksling i over 1 uke nå Sikkert pga at vi var fyllesyke å lei av å skru da vi satte den på for 2 uker siden og ikke en av oss ikke gadd å skru den ordentlig til.. :evil:

Skrevet

Må se om du har den store hardy koblinga, noen E34 525 har det, andre ikke. 520 passer nok den, om du har liten hardy.

Om du har stor hardy, kan jeg godt kjøpe frem delen av deg.

Skrevet
Må se om du har den store hardy koblinga, noen E34 525 har det, andre ikke. 520 passer nok den, om du har liten hardy.

Om du har stor hardy, kan jeg godt kjøpe frem delen av deg.

Unnskyld at jg spør men hva er hardy koblinga? når jeg sjekket lengder på gs bildeler var det flere forskjellige lengder til samme bilen å jeg kan vel aldri være helt sikker før jeg har målt min? Har desverre blitt lurt av han jeg kjøpte bilen av så det er egentli en forundringspakke :?

Vet ikke hva slags girkasse\mellomaksling\diff bak som r på annet enn at de passer sammen.. altså det kan være orginalt(bortsett fra girkassa) eller han kan ha byttet alt, å hva det kommer fra er isåfall ikke bare bare å finne ut av.. Han jeg kjøpte den av stakk kjapt til utlandet å har ikke vært å få tak i siden så fikk verken hevet kjøpet eller snakket mer med han.

Så inntil jeg har fått byttet bakstillinga, girkassa å mellomakslinga har jeg ikke helt kontroll hvis du skjønner :evil: hele historien skal du få slippe nå :wink:

Skrevet

Hardy koblinga, er den runde gummi dingsen, som sitter med 3 bolter helt sist på gir kassa, så fester du mellom akselen med 3 like bolter, i den gummi dingsen. Den får du stor å i liten utgave. Hvordan ser bak enden av mellom akselen din ut? Vet det er flere moddeler og bolt sirkler ute å går. Mulig bare turingen som har den store hardyen og 6 bolter bak, noen som vet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...