BMW-Kimmern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Legger ut denne for en kammerat av meg: Vurdere å selge min BMW 520/525i 24v. Bilen fremstår som meget pen, bilen er en 1993 mod, så noen riper er det i karosseri. Motoren er meget god, det sies av forrige eier at motor kun har gått litt ca 180.000km, dette er en 525i 24v vanos (kjededrift), det er ikke ulyder eller tikking i motor. Bilen er 99% rustfri ingen anmerking på eu kontroll. Bilen har blitt kostet på mye: bl.a. forstilling er nesten alt nytt, dette er noe av det som er blitt gjort nå i mars 2009 - Foringer i forstilling Bremseslanger Styrestag Paralellstag/Styrestag Håndbremskabel pluss mye annet dvs stag osv. Forstillingskontroll, har papirer på dette Oljefilter Olje Mye av dette er gjort på verksted har kvitteringer på ca 14.000 på deler og arbeid som har blitt gjort på verksted. Frontruta ble skiftet nå pga steisprut. Bilen har gått 305.000 km nå, men verken girkasse eller diff har noen ulyder, eller bæres preg av dette, som sagt er nesten alt av stag og foringer skiftet nå. Bilen er eu.ok 2 nye år nå, var akkurat på godkjenning. Det som er montert på bilen som ikke er orginalt er: - Solskygg på bakrute, lakkert i bilens farge - Hvite blinklys framme Interiøret er av stoff, litt slitt men ingen store merker, bilen er komfortabel, setene frammer har armstøtte på både fører og passasjer side. Dashbord er svart og meget pent. Noen kjørte på meg bakfra får noen dager siden, bakfanger ble det en liten sprek og noen riper, men denne blir skiftet og lakkert før salg. Som sagt jeg vil se om det er noe interesse for bilen, trenger ikke og selge. Bud over 45.000. Ring for mer info, MVH Stian Bilder kommer! PS Har bud på 40.000 går ikke under det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StonesVinyl Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Bilder? ...og han har bud på 40k. Da er vel bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Har inne bud på 45 nå, men bilen blir liggende ut litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg