Gå til innhold

Noen med snøring på eksosrør?:)

mehdios
 Share

Anbefalte innlegg

hei, er det noen her på forumet som kan en smule over gjennomsnittet om eksosrør?

lurer på om noen her kanskje ville ta på seg jobben å fjerne katalysatordelen og erstatte det med ett åpent rør på bimmern min:)

disse eksos verkstedene vil jo ha både gull og diamanter for jobben dem gjør så prøver meg litt på det rimligere markedet først.

har tittet litt etter en katalysator erstattet slik at den enkelt kan byttes om før eu kontroll bl.a. osv.. men finner bare de dyre ifra supersprint. 18000 kr koster den på bsbildeler.no, helt latterlig pris i mine øyne. (bil e46)

thnx;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette trenger man ikke store kunnskapen for å gjøre. men hva tenker du gjøre på eu-kontrollen?

hadde du tenkt å bruke klemmer så man kan bytte til kat igjen ved en nødvendighet?

universale "racekat" koster rundt 1/18 del av det du har fått fra supersprint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for raskt svar:) ikke store kunnskapen nei:) med riktig utstyr osv osv så bør vel kanskje dette la seg gjøre enkelt:)

med eu så mente jeg slik du skrev:) at det ikke skal ta år og dag å få skifta tilbake slik at man kommer seg igjennom kontrollen:) enten det er klemmer eller andre gode løsninger spiller ingen rolle:)

vet noen om gode nettsider der jeg kan finne universal kat? eller annet som erstatter kat'n og er litt rimligere enn supersprint?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...