M30Punk Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Sitter dobbelmasse på e34 m30b35 jeg har,funker det med e28 528 standard svinghjul med tanke på e34 manuellkassa? __________________________________________ E34 535i Nyrenovert++++m30m102
sealed Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Jeg har brukt enkel masse og dobbel masse på min M30B34, er forskjell på trykkplatene. Enkelmasse har tykkere trykkplate og dobbelmasse tynnere. Pass derfor å få riktig clutch til hvilke svinghjul du har da disse ikke går overens. Prøvde å finne bilder etter havariet, men lite som kan være for å vise desverre
M30Punk Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Ja så trykkplata var tynnere,men tenkte på åssen det blir med girkasse akselen? den blir vel ikke for lang eller?
ole_m7 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 det går fint. det du trenger er enkelmassesvinghjul trykkplate til enkelmassesvinghjul lammell til samme. du kan shimse ut den motgående akselen på clutchpumpa litt. (om du skjønner) mener lagret bygger for lite. jeg har gjordt dette og funker supert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå