dreaz Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar_Johan Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hei! Jeg er interessert i felgene dine... dette er ikke orginale felger? Kan du tilfeldigvis ordne rimelig frakt til bergen? Mvh Einar Johan tlf 95813427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 hei!Jeg er interessert i felgene dine... dette er ikke orginale felger? Kan du tilfeldigvis ordne rimelig frakt til bergen? Mvh Einar Johan tlf 95813427 det er replika men av den bra typen, finns en helt jallakopi og som blir skjeve bare treffer en hump. dekk og felger er meget bra. koster vell ca 100-120pr hjul sende fører du over 7500 skal jeg få sendt de til firmadresse i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Heisann. Hvis du fortsatt har disse, så har du PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Fortsatt til salgs eller? MEGET interessert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 noen som vet om disse er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå