Gå til innhold

**SOLGT** -86 320i E30 Selges/Byttes

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Selger eller bytter bort E30'n min... Selges/Byttes bort i en EU-ok bil som er i OK stand... ALT av intresse så lenge den er eu ok og ikke trenger umiddelbart stell før bruk :) Har dessverre ikke penger å legge mellom, så ett evt bytte må bli likt, evt billigere så jeg får penger i mellom ;)

Bilen er absolutt ikke strøken, men helt ok. Er noe fiks på den:

- Varmeapparatvifta

- Oljelekk på motoren (Sannsynligvis på simringen på kammen i forkant)

- En dør som må justeres

- Gåent batteri

- Grøftelysa fugerer ikke

Det som er positivt:

- Org sota lykter foran

- Org sota lykter bak

- 17" sommer med gode dekk

- 14" "Bottlecap" vinterfelger med to NYE dekk samt to nesten nye

- Senket 60/40

- K-sport short-shift

- Eu ok til 04-2010

PRISANTYDNING 15 000.-

Bilder:

IMG_0575.jpg

IMG_0569.jpg

IMG_0565.jpg

IMG_0563.jpg

IMG_0562.jpg

IMG_0554.jpg

IMG_0550.jpg

IMG_0546.jpg

IMG_0545.jpg

Kontakt meg på PM her på forumet, eller på mail: kai@kai-v.com eller på telefon 907 14 601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt hatt den på eu godkjenning.. er bare en feil på den, og det er håndbrekk, men det skal jeg fikse til uka nå, så er den akkuratt eu gokjent. den er så og si rust fri (har ikke sett 190 med så lite rust) så er den hvit. ikke noe kjempe pen i lakk osv, men bilen er veldig hel.. Har ikke fått lagt inn noen bilder av den enda, men kan sikkert ordnes :) send pm eller noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust finnes.. Derav prisen, en strøken en blir vesentlig dyrere ;) Den er eu-ok så farlig rust skal det ikke være noen plass... Iallefall ikke meg bekjent. Har kjørt bilen kansje 50 mil siden jeg tok over den. Jeg er plaget med ett kne, samt litt andre ting, så jeg får ikke gjort noe med denne bilen selv, noe som irriterer meg grenseløst. Noen kvelder i garasjen og man har en helt ok bil i denne... Bare felger og utstyr alene er verdt nesten 10 lapper, så da får man en euok E30 for 5 lapper.. Det kan da ikke være så ille? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, da blir det vel Setatt på meg på Mandag :) hehe....

hehe. seat er go bil dæ. :shock: turbo og greier :wink: heile 90hk som er juster litt tenning på. bruker 0.39 på mila på lang kjøring, 107mil på en tank. med ny regreim og diverse. hehe. men skal få tak i ny turbo trykk giver på mandagen. så skal det blir årdnings på det her.

den e30 bi dere å se på autoslalåm fram over tiden med 3.5i folkens og driværk :wink: i mens e fikser opp den andre e30. som blir noe større motor i den. litt hemeilig enda. dere får se den når den kommer på veien igjen :wink: hehe. hark 5.0liters

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...