BimmerKing Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Selger eller bytter bort E30'n min... Selges/Byttes bort i en EU-ok bil som er i OK stand... ALT av intresse så lenge den er eu ok og ikke trenger umiddelbart stell før bruk Har dessverre ikke penger å legge mellom, så ett evt bytte må bli likt, evt billigere så jeg får penger i mellom Bilen er absolutt ikke strøken, men helt ok. Er noe fiks på den: - Varmeapparatvifta - Oljelekk på motoren (Sannsynligvis på simringen på kammen i forkant) - En dør som må justeres - Gåent batteri - Grøftelysa fugerer ikke Det som er positivt: - Org sota lykter foran - Org sota lykter bak - 17" sommer med gode dekk - 14" "Bottlecap" vinterfelger med to NYE dekk samt to nesten nye - Senket 60/40 - K-sport short-shift - Eu ok til 04-2010 PRISANTYDNING 15 000.- Bilder: Kontakt meg på PM her på forumet, eller på mail: kai@kai-v.com eller på telefon 907 14 601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassebass6 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 har du bilen fortsatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Jada... Bilen står her enda den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Bytte i eu-godkjent mercedes 190e? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Kansje.. Tilstand? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Har akkuratt hatt den på eu godkjenning.. er bare en feil på den, og det er håndbrekk, men det skal jeg fikse til uka nå, så er den akkuratt eu gokjent. den er så og si rust fri (har ikke sett 190 med så lite rust) så er den hvit. ikke noe kjempe pen i lakk osv, men bilen er veldig hel.. Har ikke fått lagt inn noen bilder av den enda, men kan sikkert ordnes send pm eller noe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 hva med en Seat Toledo 1.9TDI 96modell. Bilen er godkjent til juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Rust finnes.. Derav prisen, en strøken en blir vesentlig dyrere Den er eu-ok så farlig rust skal det ikke være noen plass... Iallefall ikke meg bekjent. Har kjørt bilen kansje 50 mil siden jeg tok over den. Jeg er plaget med ett kne, samt litt andre ting, så jeg får ikke gjort noe med denne bilen selv, noe som irriterer meg grenseløst. Noen kvelder i garasjen og man har en helt ok bil i denne... Bare felger og utstyr alene er verdt nesten 10 lapper, så da får man en euok E30 for 5 lapper.. Det kan da ikke være så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 hva med en Seat Toledo 1.9TDI 96modell. Bilen er godkjent til juni 2010 Toledoen er intressant:) Ta deg en tur over fjellet så kan vi jo se på hverandres biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Da regner jeg bilen som solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 jepp. til me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Yepp, da blir det vel Setatt på meg på Mandag hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Yepp, da blir det vel Setatt på meg på Mandag hehe.... hehe. seat er go bil dæ. turbo og greier heile 90hk som er juster litt tenning på. bruker 0.39 på mila på lang kjøring, 107mil på en tank. med ny regreim og diverse. hehe. men skal få tak i ny turbo trykk giver på mandagen. så skal det blir årdnings på det her. den e30 bi dere å se på autoslalåm fram over tiden med 3.5i folkens og driværk i mens e fikser opp den andre e30. som blir noe større motor i den. litt hemeilig enda. dere får se den når den kommer på veien igjen hehe. hark 5.0liters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg