MrElg Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Demonterte motorfestene på den nye m73'en min i dag og oppdaget at det ene bolthullet til den ene motorfestebolten var knust, noen tips til hvordan jeg kan reparere dette? Kjekt med bilde
Rogern Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Uff da, knekt av på blokka faktisk.. Blir nok litt hodekløing der ja. Jeg har dessverre ingen gode tips. Støypgods er noe dritt å sveise vertfall
Howrd Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 dæven tror jeg hadde levert den inn til noen som kan å sveise alu godt om jeg hadde hatt dette problemet Alternativet er å modifisere selve braketten (stålet på selve gummien) å finne en annen nærliggende mutter/skru å feste det i
Rogern Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Er det ikke blokka som er skadet? Den er vel i stål (støpgods)
MrElg Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Er alublokk, har sendt klage til fraktselskapet, så blir nok til at jeg setter det bort til noen som er eksperter på området
MGR Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Uff da, knekt av på blokka faktisk.. Blir nok litt hodekløing der ja.Jeg har dessverre ingen gode tips. Støypgods er noe dritt å sveise vertfall at støpegodt er dritt å sveise er bare piss!! er bare at det bør gjøres litt mer nøye, og andre metoder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå