///M-sport Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 er det noen som har det fremre eksos festet? det som er skrudd til gir kassa. pm mvh martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Tror jeg skal ha det liggenes i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 flott. sjekker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Hadde bare den delen som er skrudd i kassa og ligger over el under pottene. husker ikke åssen den sto Denne er jo 2delt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 men det går vel bra det? er vel bare en liten del som er over røra, som skrus fast i det feste som er skrudd i kassa som mangler da. pris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Stemmer det, den delen lager du lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-sport Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 japp, det skal nok gå bra. jeg regner med at sjetve ikke er helt i nærheten. så sender du den til meg da? pris? send meg en pm du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå