touchoflemon Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Når jeg kjøpte bilen blinket lysene å det var ganske lav "dynamo" støy som hørtes ut som den kom fra høyre høytaler i dashen. Men alt av høytaler ledninger var strukket til bagasjerommet å det var ingen forsterker der, altså ingen lyd men det var dynamostøy som gikk i takt med blinkinga i lysene allerede da... jeg byttet dynamo å det fjernet blinkingen i lysene men støyen er fortsatt på samme sted. Signalkablene er strukket gjennom midtkonsollen å underbaksetet ut på venstre side å inn i bagasjerommet. De ligger i hvertfall ikke inntil noen av strømkablene til forsterkere i bagasjerom.. Noe annet jeg må unngå når de ligger der de gjør? Må uansett strekke nye ledninger til frontsetta da disse er for tynne å gamle, forlsag til hvor de kan lettest strekkes, eventuelt hvor de IKKE kan strekkes da jeg ikke har peil på hva høytalerledningene + delefiltere ikke bør ligge nærme? Alt av forslag, tips og egne bilder er velkommen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 sjekk høytalerkablene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 dårlig jording, samt jordingskabel/strøm kabler nær høytalerkablene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touchoflemon Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Dårli jording hvor isåfall? strøm til forsterkere går jo alt til batteriet.. =\ hørt om noen som måte jorde ene frontlykta bedre for å bli kvitt støyen så den kan komme av dårli jording hvorsomhelst i hvasomhelst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touchoflemon Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Andreas.... Gåen jordingsbane på spilleren. Trodde vi hadde snakka om det her jeg? Fiks mellomakslingen først, så skal jeg kikke på det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå