touchoflemon Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Er det noen som faktisk vet om det er noen forskjell mellom vanlig 525i 24\ og 525ix med tanke på dempere, fjører? Er ingen "leverandører" jeg har funnet enda som har senkesett til ix.. =\ Å er det mulig å måle innpress på felger? Har 3 sett som skal selges men vanskelig når jeg ikke vet innpresset på felgene... vet bare boltsirklen.. Er det mellomaksler til andre e34 i forskjellige motor str sedan\touring som er like\passer til en 525ix med vanli bakhjulstrekk kasse? Altså en vanlig 525i 24v.. =)
IAXPOWER Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Du får senket IX´en din. Jeg hørte med GS i Bud da jeg var der, men de anbefalte meg sterkt og ikke senke den... Drivknutene kommer ikke til og tåle det, og en drivknute koster ca 7000,- sa de! Ring GS så har de innpresset på felgene, jeg kjøpte meg nye 18" der, husker ikke innpresset...
touchoflemon Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Ix'n ER senket å framhjulstrekken er koblet ut, byttet girkasse å fjerna akslinger.. Derfor jeg er interessert i deler å girkasse til framhjulstrekken da jeg ikke har de.. =) Men spm er om dempere til en vanelig 525i passer på en ix eller om det er noe spesielt med de lurer ikke på innpresset men hvordan man kan måle hvor mye innpress det er på en felg
morken Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Du får senket IX´en din. Jeg hørte med GS i Bud da jeg var der, men de anbefalte meg sterkt og ikke senke den... Drivknutene kommer ikke til og tåle det, og en drivknute koster ca 7000,- sa de!Ring GS så har de innpresset på felgene, jeg kjøpte meg nye 18" der, husker ikke innpresset... hvorfor tåler ikke drivknutene framme senking?
touchoflemon Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Det blir feil i vinkelen som gjør at de slites tror jeg?!
morken Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Det blir feil i vinkelen som gjør at de slites tror jeg?! stemmer. men det vil bli samme problemet bak da, siden d sitter driv akslinger der og? eller er dem bygd får å tåle en annen vinkel?
touchoflemon Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Det blir feil i vinkelen som gjør at de slites tror jeg?! stemmer. men det vil bli samme problemet bak da, siden d sitter driv akslinger der og? eller er dem bygd får å tåle en annen vinkel? Forann er det jo 2 "løse" akslinger som går ut fra diffen i bunnpanna å bunnpanna for man jo ikke senket, imotsettning til bak hvor bakhjula henger på "stiv aksling" bak å du ikke får noen spes forskjell i vinkelen da du senker hele hjlopphenget bak..? Correct me if im wrong but im no expert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå