Gå til innhold

CODE i Instrumentpanel..

vegarfjortoft
 Share

Anbefalte innlegg

Har en bmw 318i 94mod. som jeg skiftet instrumentpanel på for ikke så lenge siden pga at de begynte å tulle å falle ut.. Men nå har det slått seg helt vrangt.. Når jeg starter bilen, så kommer det bare opp CODE.. Men ikke noe mer, og ingen ting fungerer.. Mn viss jeg prøver å "restarte" panelet, så fungerer målerne under "testen" mn når den er ferdig, så kommer bare CODE opp igjenn...

Det mest underlige er at av og til, når jeg starter bilen, så fungerer fartsmåleren, mn ingen ting annet?! og det viser bare "PPPPPPP" ??

Noen som har opplev lignende?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må flytte over kode-pluggen som står bak på det det gamle instrument panelet over til det nye intrument panelet ditt. Om det gamle instrument panelet ikke hadde kode plugg vet jeg ikke. mulig ett bmw verksted kan kode om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å byttet innmaten på 2 forskjellige panel som jeg har..Mn får bare pppp eller CODE på de uansett :P

Om du ikke har kodeplugg så vet ikke jeg, mulig bmw må kode det om for deg, men ifølge ETK burde du ha hatt kodeplugg i ditt gamle instrument :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...