vegarfjortoft Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Har en bmw 318i 94mod. som jeg skiftet instrumentpanel på for ikke så lenge siden pga at de begynte å tulle å falle ut.. Men nå har det slått seg helt vrangt.. Når jeg starter bilen, så kommer det bare opp CODE.. Men ikke noe mer, og ingen ting fungerer.. Mn viss jeg prøver å "restarte" panelet, så fungerer målerne under "testen" mn når den er ferdig, så kommer bare CODE opp igjenn... Det mest underlige er at av og til, når jeg starter bilen, så fungerer fartsmåleren, mn ingen ting annet?! og det viser bare "PPPPPPP" ?? Noen som har opplev lignende?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 BUmpetibump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 du må flytte over kode-pluggen som står bak på det det gamle instrument panelet over til det nye intrument panelet ditt. Om det gamle instrument panelet ikke hadde kode plugg vet jeg ikke. mulig ett bmw verksted kan kode om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Avansert En kode plugg?! Står den inni instrumentet altså? Muligheter for å få opp et bilde av det, lr? :S hadde vært suupert! Irriterende uten noe kontroll på bensin lr fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Noen som har bilde av denne "pluggen" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=62&fg=05 nr:6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 den sitter altså ikke inni instrumentet, men på baksiden, lett synelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 fann ingen :S har prøvd 2 forskjellige instrument mn ingen som fungerer?! fartsmåler fungerer på en av de, mn ikke noe mer :S eneste som kommer er ppppppppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Nå har jeg prøvd å byttet innmaten på 2 forskjellige panel som jeg har..Mn får bare pppp eller CODE på de uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Nå har jeg prøvd å byttet innmaten på 2 forskjellige panel som jeg har..Mn får bare pppp eller CODE på de uansett Om du ikke har kodeplugg så vet ikke jeg, mulig bmw må kode det om for deg, men ifølge ETK burde du ha hatt kodeplugg i ditt gamle instrument Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 fannt ivertfall ingen plugg på verken det ene eller det andre :S Har ikke noe bmw sjappe/verksted i nærheten så d blir nok til at jeg kjøper et hos noen hr på forumet for å se om det løser seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Den kan sitte inni instrumentet, se på linken her: http://www.eurossy.com/download/bmw.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Finner absolutt ingenting :S Noen bmw kjyndige hr fra ytre søre sunnmøre som hadde hatt tiden til å dobbeltsjekke ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Har du kjørekomputerpanel ved girstang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarfjortoft Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Nei de har jeg ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå