plexxipuz Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 noen som vet om bilen går noe "bedre" eller dårligre om jeg fjerner katlysatoren? min begynner å bli veldig dårlig så vurderer å ta den helt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 ja ta den vekk du;) katt er noe dritt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Du får en annen lyd først og fremst,men tror effektmessig ikke at du merker forskjell. Har gjort det på min m52b20,som målte 150hk i motor på rullende landevei etter kat'n var fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Du får en annen lyd først og fremst,men tror effektmessig ikke at du merker forskjell. Har gjort det på min m52b20,som målte 150hk i motor på rullende landevei etter kat'n var fjernet. Det er forøvrig bra mtp at det originalt bare er 150 i motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexxipuz Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 takk for svar=) da blir det en liten sveise jobb snart=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Er ikke BMW motorenes data på antall hester bremset med 98oktan? Hørte noen slike rykter, men 150 på original motor etter et par år er jo veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 I mitt M3 speedo står det faktisk "Nur 98 Super Bleifrei" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Og det er forøvrig litt merkelig, for fattern sier det er vanskelig å finne 98 oktan i tyskland.. Og han har kjørt mye autobahn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå