Tom K Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Kjøpte denne i slutten av Februar, henta den på Botne bil i Holmestrand, så ganske trist ut da jeg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Ser noe bedre ut med sommerdekka på, men den trenger en runde med lakk, trenger ogå litt annet småtteri for å bli sånn jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 ser det er noen småting som bør gjøres. men den bilen kommer til og bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Planen var å rette ut noen småbulker og lakkere, bilen er helt rustfri bortsett fra noe lakkrust. er også på jakt etter lyktene under støtfangeren forran, mulig veloursetene blir byttet ut med skinn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Godt utgangspunkt for en skikkelig mafiavogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 se der ja..blir fler og fler sjuere på forumet...pen bil!senke planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Har vurdert litt senk, men jeg vil beholde den gode kjørecomforten, har hatt noen E30 med senk før og det hjelper jo på veigrepet men mye av comforten blir jo borte, hvis det blir senk så blir det minimalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Kan jo nevne at bilen ble kjøpt for 20 000,- det sitter nytt eksosanleg på den og det meste er nytt i forstillinga, det som er av utstyr er el vinduer, el takluke, el speil, automat med 3 prog, stor kjørecomputer, lyktespylere, har bytta foringene i tverrstaget foran i dag og kikka litt under bilen, det finnes ikke anntydning til rust under bilen så denne har nok blitt tatt vare på, km stand er 226 000 og den bruker ikke en dråpe olje, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 wow..den har gått ett par tusen mindre enn min jo:p ser ut som ett bra kjøp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 stemmer det at seter fra E34 passer rett inn i E32? mulig jeg har et svart skinninteriør på gang, men jeg vet ikke helt hvordan det vil se ut så lenge resten av interiøret er blått, skulle vel egentlig hatt blått skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 ja det passer, MEN baksetene er en del smalere så du vil få avstand mellom sete ryggen og døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Da har jeg handla litt på ebay, ny innmat til instrumentene med 3 års garanti og nye tåkelys er bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Noen bilder fra salgs anonnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 I dag kom de nye tåkelysa jeg bestillte, disse koster ca 700,- danske pr stk + frakt fra Koed, jeg kjøpte 2 stk kina produserte på ebay og betalte 334,- n kr inkl frakt, pakken brukte 4 dager fra Hong Kong til Halden greit nok at det er dårligere kvalitet enn de som Koed selger men så er også dette lykter som er hardt utsatt for stensprut så jeg trenger ikke gråte den dagen ei lampe tar kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 ikke var det noe og si på passformen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå