Gå til innhold

Min E32 735ia

Tom K
 Share

Anbefalte innlegg

Planen var å rette ut noen småbulker og lakkere, bilen er helt rustfri bortsett fra noe lakkrust. er også på jakt etter lyktene under støtfangeren forran, mulig veloursetene blir byttet ut med skinn også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert litt senk, men jeg vil beholde den gode kjørecomforten, har hatt noen E30 med senk før og det hjelper jo på veigrepet men mye av comforten blir jo borte, hvis det blir senk så blir det minimalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at bilen ble kjøpt for 20 000,- det sitter nytt eksosanleg på den og det meste er nytt i forstillinga, det som er av utstyr er el vinduer, el takluke, el speil, automat med 3 prog, stor kjørecomputer, lyktespylere, har bytta foringene i tverrstaget foran i dag og kikka litt under bilen, det finnes ikke anntydning til rust under bilen så denne har nok blitt tatt vare på, km stand er 226 000 og den bruker ikke en dråpe olje,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det at seter fra E34 passer rett inn i E32? mulig jeg har et svart skinninteriør på gang, men jeg vet ikke helt hvordan det vil se ut så lenge resten av interiøret er blått, skulle vel egentlig hatt blått skinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom de nye tåkelysa jeg bestillte, disse koster ca 700,- danske pr stk + frakt fra Koed, jeg kjøpte 2 stk kina produserte på ebay og betalte 334,- n kr inkl frakt, pakken brukte 4 dager fra Hong Kong til Halden :lol:

greit nok at det er dårligere kvalitet enn de som Koed selger men så er også dette lykter som er hardt utsatt for stensprut så jeg trenger ikke gråte den dagen ei lampe tar kvelden :lol:

67m5q76g0677bwfp7apm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...