Gladsild Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 pent mye måtte du ut med for eksosen? 4400 og noe smått ferdig montert =)
ChiP^ Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Skal få utbedret anlegget på den, så om noen har gode tips til hva og hvordan så er det bare å fyre løs med forslag. Foreløpig er planen å skrape sammen litt cash så alle orginal høytalerene blir byttet ut, og kanskje bygge en kasse i bagasjerommet som kan taes inn og ut etter behov med 2x 12" også ville Gladsild mulig ha 10"(trengs jo ikke om 12" kassa kommer inn) eller noen gode 6*9 i sidepanelene bak. Så må jeg jo strekke kabler og finne et passende sted til forsterkeren
AlpinweissE36 Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 hva slags eksos er det? komplett eller bare bakpotte? hvordan blei lyden i forhold til original? 6`er dette ikke sant? blei mye spørsmål men hehe..mangler bare felger nå så er den vel ferdig?
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 den går fra katalysatoren og bakover, lyden blei grom nok den, mye bedre enn orginal, purrer fint på tomgang og blir grådig bra på 2500 - 3000 omdr. Bilen vil vel aldri bli helt ferdig, hadde det vært luksus liv så hadde den blitt lakka i noen andre farger. Men det som står på tapetet foreløpig er nye felger, soting av ruter, nye frontlykter , nye baklykter. Så er vel utsiden ganske komplett. Kan vel alltids kanskje være gøy å pøse på med neonkitt kanskje, men får svært lite bruk for det i norge :> Skulle hatt mere senk på den også, air rides ville vært fint, men Gladsild er ikke helt enig på den tror jeg siden hu ikke får noe reservehjul på bilen da :>. Også er det jo masse å sette fingrene i innvendig
Gladsild Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Lenge leve drømmer tar gjerne air rides, men da får jeg ha den høyt oppe og du lavt nede da vil jo ikke ødelegge bilen ved å ta nedi alle mulige plasser hehe drømmer litt om disse: Tror de hadde tatt seg ut
Jimxd Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 drit kult bilde nr 2 der. digga de Trenger slike bilder av min bil
Gladsild Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 Må ut å kjøre bil da, og ta med kamera
AlpinweissE36 Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 er vel kanskje norges mest kjente tunnel det der vel? lærdalstunnelen er flott å ta bilder i!
Gladsild Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 endelig fått på nye frontlykter - angeleyes. Takk til ullsokk som solgte før bytte: en lykt byttet: begge er på plass:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå