ChiP^ Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Da er det nok en til med det kittet;) Rart om det bare var en som kjørte og Gladsild liker selskap også hadde jeg vel kjent igjen bilen din, sett den opptil flere ganger:)
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Altså, om det var flere inne i bilen er jeg ikke sikker på..men ja, bare EN som kjørte bilen, noe annet er vel litt plundrete Det var denne jeg så, men jeg surrer sikkert med dagene
Gladsild Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Ja men vi har ikke ST skilter så om du så det så er det ikke oss! hehe..
ChiP^ Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Tenker det var på mandagen, for da kjørte vi mye slagenveien / slagendalen m.m Var en tur på Grøstad og på Bamse
Scampi Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvordan vet man om man ikke har lys i fotbrønnen da? Burde vel gå an å koble sånn som i den DIY'en vel Vel, lyser det rundt pedalene dine når du låser opp bilen?
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Hvordan vet man om man ikke har lys i fotbrønnen da? Hvis du har det eller har hatt det, står det på utstyrslista til bilen.
Scampi Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Eventuelt kan man også bare bøye seg ned og titte i sparkepanelet over pedalene...er det lys der, så har du lys i fotbrønnen Dersom du ikke har det, må du koble deg på domelyset.
Gladsild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 Da tror jeg ikke vi har lys i fotbrønnen gitt
Scampi Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Da må du koble deg på domelyset. Litt mer kabeltrekking, men absolutt mulig. Glad jeg slipper Eventuelt kan du jo legge opp lys i fotbrønnen når du først er igang...det er nice.
Scampi Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Jeg sitter faktisk her og juger - du trenger ikke trekke kabler helt fra kupelyset. Jeg kom på, etter å ha lest http://www.bmwe36blog.com/2007/09/23/footwell-light-for-your-bmw-e36-diy/ at de ledningene du trenger går bak hanskerommet. Fargekoden på kablene er brun/rød og brun. Så da er det egentlig bare å ta ut hanskerommet, finne kablene og installere den modden du vil ha. Men ta en titt på linken over først.
Gladsild Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 bah, må jeg ut med hanskerommet igjen?? grrr, stresset som et helsikke sist jaja, here we go again!
ChiP^ Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 Godt du har peiling på dette Scampi Gladsild er ikke så mye GLADsild når det gjelder hanskerommet, da hun etter montering sliter med at hanskeromlyset ikke skrur seg av men må jo ut med alt der uansett så haha Når det gjelder delene til DIY'en 63 31 8 360 588 Lamp (2x) 61 13 8 377 072 Socket Housing (3-pin connector) (2x) 61 13 0 005 197 Bushing Contact (4x) ,er dette da deler som fåes kjøpt hos bmw? Når vi hadde hanskerommet og slikt ute sist for kabeltrekking til anlegg så kan jeg ikke huske å ha sett noen "hull" til lys som det blir nevnt her, evt går det an å få kjøpt den "plata" som lyset skal stå i eller er det like lett å skjære ut til? Det er vel ingen som vet om noe sted det går an å stå og skru litt i Bergen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå