ChiP^ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hallo, Er på jakt etter Rieger m/E46 look til BMW 318i E36 touring, noen som har noe liggende eller vet hvor det er billigst å få tak i dette? Ser ikke etter knuste deler Skal Frontfanger,sideskjørt og bakfanger. Holder til i Bergens området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hvorfor ikke heller kjøpe en E46!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Fordi hun som vil ha stylingen ikke har E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Men hvorfor skal hun ha stylingen til e46 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Hun likte den best og var den hun ville bruke sa hun så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Jeg vil ha det fordi jeg liker fasongen på den. hvorfor jeg ikke kjøper en E46? vel, den er en del dyrere, dyrere å reparere osv. og fant en E36 som var strøken, orginal og med lav km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Ja, gjør som du vil, men syntes det er synd å ødelegge en strøken orginal e36 med lav km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Blir ikke ødelagt i mine øyne men om du skulle valgt, hvilken styling ville vært bra da? link gjerne så får jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Hehe, jeg er kanskje "kjip", men jeg syntes E36 M3 stylinga er finest på e36. Gjerne med GT leppe foran, eller M3 lista, og splittere. Og en list på bagasjeluka, eller en spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå