KnutsliN^ Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 har nettopp byttet vannpumpen i en e36 318 IS. men temperatur målern er helt død.. blåser varmt i varmeaparatet men måleren ligger fortsatt i bånn.. en av 100ganger står den plutselig på rødt ved start av bil. stopper å starter igjen så ligger den helt i bånn igjen.. Noen som vet hva dette kan komme av? rimelig greit kunne se vann tempen på bilen da..
KnutsliN^ Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Sitter vel på toppen denne? hvem av de er det? sitter vel to der om jeg ikke tar feil..
bimmer 3 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 begge er til vann temp, bare å skru de ut så ser du det:) ja sitter på toppen
stfoer Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Sitter vel på toppen denne? hvem av de er det? sitter vel to der om jeg ikke tar feil.. Begge er til temperatur, men den bakerste er til instrumentpanelet og den fremste går til motor styringen.
AlXz Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hvis du kobler av temp føler (nr2 fra front av motor = instrument ??) så vil du vel kanskje se om det er instrumentet som kødder? Da bør vel nåla ligge helt på bunn??
KnutsliN^ Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Sitter vel på toppen denne? hvem av de er det? sitter vel to der om jeg ikke tar feil.. Begge er til temperatur, men den bakerste er til instrumentpanelet og den fremste går til motor styringen. Det vil si at det er den som sitter midt på toppen ca..?! Hvor mange stikkere skal det være i ledningen som skal inn på føleren.. en eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå