mYssen Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Noen som har noen gode råd om hvordan jeg skal feste sideskjørtene? La merke til noen hvite klips som er forskyvbare, hvordan skal jeg feste disse? Og bør jeg lime eller bruke skruer? Er på en e36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Vet ikke om det er dette du er ute etter, men for å feste sideskjørt og bruke de klipsene, må du borre nye hull hvis det ikke er der fra før. Del nr. 9 på bildet under er en sjablong som du legger mot bilens side/kanal og borrer hull som da vil passe overens med festeklipsene på skjørtene. Bilde og pris er hentet fra GS-Bildeler 09 Borresjablong h.s (Org) (M TECHNIC) 152.22 0 09 Borresjablong v.s (Org) (M TECHNIC) 152.22 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Ikke gidd å lim a. Da må sånne som meg irritere seg over det, når jeg tror klips er gåene for at skjørtet spriker fra bilen, kjøper inn alle klips som finnes, for så å finne ut at en idiot har brukt sicaflex og limt fast hele dritten, så ikke skjørtet løsner fra kanalen. Så.. spar fremtidlige personer som meg det bryet er du snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå