BMW318TDS96 Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hva kan være galt når tank måleren virker noen ganger og noen ganger ikke lit iriterende og ikke vite hvor mye diesel det er igjen 96 mod 318 tds. Hvor sitter evt tankmåleren i tilfelle jeg skal sjekke om alle ledninger sitter på?
stfoer Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Hva kan være galt når tank måleren virker noen ganger og noen ganger ikke lit iriterende og ikke vite hvor mye diesel det er igjen 96 mod 318 tds.Hvor sitter evt tankmåleren i tilfelle jeg skal sjekke om alle ledninger sitter på? Tankmålere sitter i diesel tanken, på toppen, en på hver side.
BMW318TDS96 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Takker og bukker, så under sete først men så ikke noe,men så sjekket jeg en gang til da så jeg det var skjært ut i lyd dempingen. Tok det opp ser at slangeklemmer og rør er meget rustent,men skal prøve og bytte alle rør og klemmer,kontaktene var bra nedi der men ristet litt på de kobloingene da funket det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå