magne_ Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Tenkte å legge ut noen bilder av bilen min Det er s38b36 motor i den, og m5 3,6 diff. Understellet er Leda. Styringen er innkortet, slik at jeg har fult rattutslag ved 3/4 omdreining. Har tideliger kjørt dette uten servo, men har nå satt på servo da det er vanvittig tungt å svinge med den inkorta styringen. Traversen fremme er IKKE senka, mangen her inne som mener det ikke er mulig. Skal være ærlig å si at det er ikke jeg som har bygget bilen fra bunn, dette er gjort av Racfix i Stavanger. Men har etter hvert en del forbedringer og egne løsninger, da han kun hadde prøvd bilen 1 tur før den ble solgt til meg. Bilen står nå uten motor, men blir snart satt i igjen. Motorrom: Bagasjerom, uten radiatoren montert: Motoren: Inni: Radiatorene som skal inn: Skal ha den lille i front, og m5 radiatoren baki. Kommer flere bilder etter hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 artig banedyr dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 ubeskrivelig rå bil dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Takk, takk La ut noen flere bilder i 1. post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Tøft! Hva skal du kjøre med denne? Rundetider eller skal det gå sideveis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Tøft!Hva skal du kjøre med denne? Rundetider eller skal det gå sideveis? Begge deler faktisk Blir nok mest sideveis, men er også gøy å prøve å kjøre gode rundetider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Nice, hvilke motorfester er det som står på denne da? har planer om m5 motor til neste år Er de dyktige de på racefix eller? skal dit å hente dashbordet mitt snart fra flocking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Grom banevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Nice, hvilke motorfester er det som står på denne da? har planer om m5 motor til neste år Er de dyktige de på racefix eller? skal dit å hente dashbordet mitt snart fra flocking Det er egenbygde motorfester Ja, har peiling de! Er jo ikke alle løsningene på min bil som var like bra, men mye er også veldig bra. F. eks el nettet er bydg opp fra bunn, med kun det nødvendige. Dette funker 110%! Dashbordet mitt er også flocka.. Er veldig stili i grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Ubeskrivelig rått leketøy den bilen din Magne Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 nice magne,va jo litt dårlige bilder osv du har tatt.Må få ud någen nye bilder å filmer nå når du har fiksa den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 ja må få ut noe her bilder gromt som faen dette her..råå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 var rå lyd i denne ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Den front leppa har sett bedre dager ja. Sto tidligere en m20b20 med turbo i denne, men da var det en tulling (skal ikke navngi) som hadde den. Mener racefix ikke fikk betalt for arbeidet de gjorde for eier, annen motor, lakk, osv. Og derfor tok bilen som betaling. Sier litt om forrige eier (før racefix).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Den front leppa har sett bedre dager ja.Sto tidligere en m20b20 med turbo i denne, men da var det en tulling (skal ikke navngi) som hadde den. Mener racefix ikke fikk betalt for arbeidet de gjorde for eier, annen motor, lakk, osv. Og derfor tok bilen som betaling. Sier litt om forrige eier (før racefix).... Tror jeg vet alt som er verd å vite om denne bilen Racefix skulle bygge opp bilen for 2 kunder, som sammen skulle ha en bil til å leke seg i. Men det tok veldig lang tid før bygget ble ferdigstilt, og manglende betaliger uner veis.. Så når bilen endelig var ferdig, hadde dem misten interessen for bilen. Da satt racefix ijen med en bil som var delvis betalt, og en bil han aldri kom til å bruke selv, grunnet at han hater BMW.. Så da fikk jeg gjort et bra kjøp! Skal få lagt ut bilder av hvordan bilen ser ut nå.. Er blitt litt freshet opp! Men er bortreist en liten uke, så kommer ikke med det første.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå