Gå til innhold

Magne^^ sin e30 336i banebil

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å legge ut noen bilder av bilen min :P

Det er s38b36 motor i den, og m5 3,6 diff. Understellet er Leda. Styringen er innkortet, slik at jeg har fult rattutslag ved 3/4 omdreining. Har tideliger kjørt dette uten servo, men har nå satt på servo da det er vanvittig tungt å svinge med den inkorta styringen.

Traversen fremme er IKKE senka, mangen her inne som mener det ikke er mulig.

Skal være ærlig å si at det er ikke jeg som har bygget bilen fra bunn, dette er gjort av Racfix i Stavanger. Men har etter hvert en del forbedringer og egne løsninger, da han kun hadde prøvd bilen 1 tur før den ble solgt til meg.

Bilen står nå uten motor, men blir snart satt i igjen.

IMG_0779.jpg

Motorrom:

IMG_0785.jpg

IMG_0775.jpg

Bagasjerom, uten radiatoren montert:

IMG_0781.jpg

Motoren:

IMG_0789.jpg

Inni:

IMG_0792.jpg

IMG_0796.jpg

Radiatorene som skal inn: Skal ha den lille i front, og m5 radiatoren baki.

IMG_0799.jpg

mewj357g6rtbef95qfo6.jpg

uzw5c0j10gptvbopm8yw.jpg

gld0mp75pjyy9bqe9inm.jpg

Kommer flere bilder etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Nice, hvilke motorfester er det som står på denne da? har planer om m5 motor til neste år :) Er de dyktige de på racefix eller? skal dit å hente dashbordet mitt snart fra flocking :)

Det er egenbygde motorfester :)

Ja, har peiling de! Er jo ikke alle løsningene på min bil som var like bra, men mye er også veldig bra. F. eks el nettet er bydg opp fra bunn, med kun det nødvendige. Dette funker 110%! :D

Dashbordet mitt er også flocka.. Er veldig stili i grunnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den front leppa har sett bedre dager ja.

Sto tidligere en m20b20 med turbo i denne, men da var det en tulling (skal ikke navngi) som hadde den. Mener racefix ikke fikk betalt for arbeidet de gjorde for eier, annen motor, lakk, osv. Og derfor tok bilen som betaling. Sier litt om forrige eier (før racefix)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den front leppa har sett bedre dager ja.

Sto tidligere en m20b20 med turbo i denne, men da var det en tulling (skal ikke navngi) som hadde den. Mener racefix ikke fikk betalt for arbeidet de gjorde for eier, annen motor, lakk, osv. Og derfor tok bilen som betaling. Sier litt om forrige eier (før racefix)....

Tror jeg vet alt som er verd å vite om denne bilen :)

Racefix skulle bygge opp bilen for 2 kunder, som sammen skulle ha en bil til å leke seg i. Men det tok veldig lang tid før bygget ble ferdigstilt, og manglende betaliger uner veis.. Så når bilen endelig var ferdig, hadde dem misten interessen for bilen. Da satt racefix ijen med en bil som var delvis betalt, og en bil han aldri kom til å bruke selv, grunnet at han hater BMW.. Så da fikk jeg gjort et bra kjøp!

Skal få lagt ut bilder av hvordan bilen ser ut nå.. Er blitt litt freshet opp! :D Men er bortreist en liten uke, så kommer ikke med det første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...