Gå til innhold

Anbefalinger når det kommer til nytt stereoanlegg?

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg ny fin bmw og har planer om å få til litt bedre lyd enn det som er nå. men kan ikke ha store basskasser og mer til da det også er familiebil og jeg trenger plassen i bagasjerommet.

Så så for meg en ny spiller med ipod osv, en forsterker med liten basskasse og nye høyttalere på plassene der de orginale står, uten å måtte skjære hull osv og enkelt å montere.

noen gode ideer? noe å anbefale? hvor skal jeg se?

har en bmw 3 serie, E36 98 modell stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bassbrothers får du kvalitet å de ekje so dyrt egentli. ekje nåke dyrare der en andre plassa.

bære og ringe bassbrothers so sei du prisen du har tenkt og bruke, og hva formål du har med anlegge (spele høgt masse bass etc.. enkelt og greit si hva lyd du liker) så setter han sammen en pakke som passer til din smak og bil. Frode bruker å være litt sjenerøs me rabater kjøper du fullt anlegg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Ehh...Iceaudio er en importør av bilstereo, de selger ikke direkte til kunde

selger ikkje iceaudio direkte til kunde??

tydeligvis ikke :

ICE Audio AS har siden 1995 vært importør og grossist av bilstereoprodukter med fokus på kvalitet. Vi er den offisielle importøren av Focal, Cadence, Ground Zero, Helix, Brax, I-sotec, og C-Quence iNorge. Dette er produkter som regnes for å være noe av det aller beste innen bilstereo. Du finner svært mange ”EISA”, ”Årets Produkt” og ”Testvinner” produkt i vårt sortiment, noe som gjenspeiler kvalitet.

Vi distribuerer våre produkter gjennom et landsdekkende forhandlernett bestående av både frittstående samt kjederelaterte butikker. Gjennom våre forhandlere er du som kunde sikret den beste service og oppfølging.

Vårt hovedkontor, serviceverksted og lager ligger i Førde. Ved å ha alt samlet under samme tak får vi en ryddig og effektiv drift som sikrer våre forhandlere den beste service. Med direkte tilgang til vår database kan forhandlerene bestille produkter til alle døgnets tider, holde seg oppdatert på produkter, priser, ordrestatus og leveringstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv forhandler for IceAudio, og kjører gode priser da jeg ikke har noen utstilling. Skaffer kun på bestilling. Har levert til noen konkurransebiler, som har vunnet priser for disse..

Vet du hva du vil ha, så er det bare å sende en mail med forespørsen om pris.. Tror nok jeg kan konkurrere med Bilradiospesialisten.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...