Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi ketilhj her på forumet ikke henter pakken som har ligget to uker på postkontoret der han bor i oppkrav, blir den sendt i retur til meg, og selges så igjen!

Vinga på bilde under, er mattslipt, klar til lakkering.

u7ezdw5fo30vswexam36.jpg

Skrevet

///Grandalen: Jo det er samme farge som på bildet alt sammen, men vinga er mattslipt og gjort klar til lakkering, pga jeg leverte det sammen med bilen til lakkering, men så "solgte" jeg den underveis, så henta jeg den før den var ferdig.

Den var solgt for 2000, så har dere jo no å gå ut fra.

Sjoegren: Ja fryktelig irriterende. Jeg sendte den til 2200 kr inkl frakt i oppkrav, og hørte aldri noe mere fra ham. Så masa jeg her inne 5 ganger mens han var pålogget før ham svarte. Da hadde han visstnok vært på postkontoret og da var oppkravet plutselig på 2506kr. Skjønner ikke åssen det går ann for jeg har org kvitteringa her som sier 2200, men da sa jeg at jeg skulle ringe og ordne det eller sette over de usle 300kr til ham. Likevel gadd han tydeligvis ikke hente den, enda han skrev at "tror nok jeg henter den for jeg trenger faktisk den vinga"....dust.

• 2 weeks later...
Skrevet

trur nok kansje at du skal få med her at lovet vingen levert til meg for 2000.-kr INKLUDERT frakt..ikke rart jeg ikke henter den når det viser seg at jeg må betale over 500kr mer enn avtalt..mulig jeg er en dust..men det hadde vel vert bedre om du har holdt avtalene dine..TOSK!!

Skrevet
trur nok kansje at du skal få med her at lovet vingen levert til meg for 2000.-kr INKLUDERT frakt..ikke rart jeg ikke henter den når det viser seg at jeg må betale over 500kr mer enn avtalt..mulig jeg er en dust..men det hadde vel vert bedre om du har holdt avtalene dine..TOSK!!

Dette har jeg vel ingenting med men.. sa han ikke att han kunne overføre tilbake differansen til deg?

Skrevet

Ehh, den blei sendt til 2200 kr i oppkrav som vi var enige om, å det har jeg på PM her så hvis du vil drite deg mere ut så kan jeg godt kopiere den teksten inn her! Og jeg har kvitteringa som også sier 2200 kr! Dessuten sa jeg at jeg kunne overføre differansen, og jeg sa jeg kunne dra på posten å rette opp idet, for de hadde gjort noe feil, så kom faen ikke med det våset ditt, din jævla kjeltring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...