jojr Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Sensoren som knakk, Å etter mye undring på hva jeg kunne ødelegge ved å borre, skru ned skruer og lignende . Når den endelig løsnet etter å tatt ut små biter, så la jeg lommelykten inn bak på innsiden å der lyste det i hullet gitt Da ble jeg noget forbannet. Det viste seg jo at den kan jo bare bankes rett igjennom eller vippes opp fra nedsiden. Men da vet man til neste gang. E 39 Touring er bilen
jojr Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Ja så det er kanskje greit å vite for andre som også har brukt mye tid på å få ut disse, noe som jeg fikk intrykk av da jeg la inn spørsmål om noen visste hvordan dette gjøres. Så her er det faktisk lurt å bare meisle bort toppen av sensor først o etterpå bruke et borr på samme dimm som sensor og frese bort resten, bare passe på at man ikke lar borret gå lenger så man ikke treffer drivakselen i undrkant. skal prøve å få tatt noen bilder i morgen da det som sagt virket som mange andre hadde brukt mye tid på dette, og at det kan virke og se ut som sensoren går inn i navet og hjulager
Sir Hofstad Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Plast dette, og bare å banke ut. Smådeler du kan plukke ut uten å gjøre mye annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå