HerrFlick Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hei! Har en automatkasse på min 520i - 98 som fungerer akkurat som den skal, men har merket at når jeg slår av bilen, så er det en tikkelyd fra kassen(en normal lyd som om kassen er i drift), og lyset på P lyser også, dette gjør den hele tiden, selv når jeg går ut mange timer etter jeg har satt bilen fra meg. Er det normalt en ei slik kasse skal jobbe når bilen står stille? Er en slags surrelyd, akkurat som om det er et tannhjul som jobber der nede eller noe.
ice69 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Litt usikker vedr. lyden... da du er sikker på at den kommer fra kassen? (P) Lyset står på hele tiden... og skal gjøre det.
HerrFlick Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Litt usikker vedr. lyden... da du er sikker på at den kommer fra kassen?(P) Lyset står på hele tiden... og skal gjøre det. Det skal gjøre det? ok Men ja, det kommer en summelyd fra kassen hele tiden, ingen stygg lyd, men som om noe går rundt der nede. Lyden kommer fra under spaken....
hillmar Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Prøv å legg øre inntil klimapanelet å hør om lyden kommer derifra. Det sitter nemlig en vifte der som ettervert begynner å bråke, kan godt hende det er den... Den skrur seg på når du åpner døra, og skrur seg av igjen ca. 15 min etter bilen er stoppa og det kan derfor virke som den står på hele tiden. Ta en titt her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108356&highlight=
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 ganske sikker på al lyset ved P på min steptronic kasse slukker etter en stund.
bmw530d99 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Jupp, lyset skal slukke etter ca 30 min. Er nok ikke noe i kassen som skal lage slik surrelyd. Den skal være tyst og stille så snart du har stoppa motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå