Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Hei, har handla meg en 120d Monaco blå 05 modell. Har gått ca 30 000 km og har m-aerodynamikkpakke 2. Dvs at den har en spesiell bodykit og sportsunderstell og sportsstoler. Trenger tips til hva jeg kan gjøre med den. Så kom gjerne med innspill Skal få lagt ut noen bilder etterhvert. Har kjøpt meg 18 toms felger og velourmatter. Håper på mange innspill.. Har hørt at blackline-lykter er fint på e90, kanskje noe for min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Hei! Gratulerer med flott bil med fin motor! Jeg tror det hjelper veldig med 18" felger, kanskje noen blackline-baklykter som du sier og kanskje senk? Vanskelig å si uten å ha sett bilen. Men i og med at den har M-pakken, så er det begrenset hva jeg ville gjort med den i allefall. Behold den så original som mulig med noen feite felger og kanskje senk Det er mitt råd i allefall Men sleng ut noen bilder, så blir det lettere å bedømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Da prøver jeg å legge ut noen bilder. Satser på mange innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Hei! Gratulerer med flott bil med fin motor! Jeg tror det hjelper veldig med 18" felger, kanskje noen blackline-baklykter som du sier og kanskje senk? Vanskelig å si uten å ha sett bilen. Men i og med at den har M-pakken, så er det begrenset hva jeg ville gjort med den i allefall. Behold den så original som mulig med noen feite felger og kanskje senk Det er mitt råd i allefall Men sleng ut noen bilder, så blir det lettere å bedømme Takk takk joan! har lagt ut noen bilder nå så blir litt lettere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Synes den egentlig var strøken slik den er jeg Meget flott bil med riktig utstyr og motor Behold den mest mulig original(slik den er nå), det synes i allefall jeg er absolutt sprekest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 ja er egentlig enig med deg der, joan. men tenkte jeg kunne se om noen på forumet hadde noen andre ideer. er mange her som vet mye mer enn det jeg gjør om forskjellige modifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Ja, skjønner Er nok noen som har noen andre gode tips og råd, men jeg veit VELDIG mange her inne er glad i m-tech og helst vil ha bilen så original som mulig, og da er jo denne perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Er veldig fornøyd med den ja. Synes den er mye tøffere enn en standard 1-serie. Men en ting jeg har lurt på er chip. Synes den går noe grusomt nå men tenk hvordan den blir med rett over 200 hk og 400 nm! Snakket med en bbilmekaniker som sa jeg fint kunne gjøre det uten at det er noe mer slitasje. Bilen min er bygd for langt større påkjenninger enn det som er standard, spesielt når man har sportsunderstell sa han. Noen som har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Eneste erfaringen jeg har er at mange av kameratene mine har chip i sine biler, og dette har fungert meget bra! Kjenner også en som har en Audi A4 2.0TDI med chip. Det som er bra med diesel og chip er at bilene blir noe sinnsykt sterke av det og drar vanvittig godt! Så jeg vil absolutt anbefale chip om du vil ha det til å gå enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Blir nok til at jeg prøver det ja. Får pengene tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd. Motoren er jeg veldig imponert over fra før av. 2-liter diesel med 163 hester er langt mer enn de fleste andre som ligger fra 126-140 hk med samme volum. Dessuten er den som oftest over ett sekund raskere 0-100 enn biler med samme motorklasse. Hvor finner jeg eventuelt blackline-lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Blir nok til at jeg prøver det ja. Får pengene tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd. Motoren er jeg veldig imponert over fra før av. 2-liter diesel med 163 hester er langt mer enn de fleste andre som ligger fra 126-140 hk med samme volum. Dessuten er den som oftest over ett sekund raskere 0-100 enn biler med samme motorklasse. Hvor finner jeg eventuelt blackline-lykter? Prøv på det, så kan jeg nesten garantere at du blir fornøyd! Er utrolig gode ytelser originalt som du nevner, men med chip så blir det helt rått Blackline-lykter kan du kanskje finne hos koed eller GSbildeler? Ville prøvd der i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Okey, skal prøve å se om jeg finner lyktene. Regner med jeg prøver med chip ja. Virker ganske sykt. Men lurer på hvorfor BMW alltid har så mye bedre ytelser enn andre merker? Selv om de har sånn ca samme antall hk som andre modeller så går de mye bedre uansett. Elsker BMW.. Hadde en E46 320i 99 modell før og den var jeg også veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 BMW har alltid vært kjent for å gå ganske bra i forhold til ytelser osv. De har jo blant annet hatt rekkesekser i de fleste motore gjennom tidene og dette fører jo til at de blir sterkere og virker og kanskje er kvikkere. Og nå i seinere til hvor det har blitt solgt mye av fire sylindra motorer både som går på bensin og diesel, så har de løftet dette opp og fått til det lille ekstra som skal til for at de går bedre og er sprekere å kjøre enn de fleste konkurrentene BMW har alltid vært, er, og kommer til å være best! Som du sier så er det hele 163 hk i 2 liter dieselen til BMW og det er ganske mye til å være originalt! det er faktisk 23 hk mer enn det er i Audi og VW! Det er morro! kjøp deg chip i tilegg og du har en liten racer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Ringer og bestiller time på mandag:) Har også tenkt på å bytte eksosanlegg. Er litt kjipt enderør på min samtidig som man får bedre lyd ved å bytte. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 enig i at det hadde vært fint med et effektanlegg Jeg veit egentlig ikke hva man får av effektanlegg til 1-serie bortsett fra Supersport. Tror dette er et godt alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå