MikaelR Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Skulle bytt bensinfiltre på e36 min idag.. men fant ikke ut kor det står på bil.. leita under å rundt tanken.. i motorrommet.. tok ut baksete å så der Noen som har byttet det før som kan si mæ kor det står
BreitBau Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Det står under innsugsmanifolden.. Beste er å ta det fra undersiden.. Stor sylindrisk sak med metallfarge..
Tommy Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Det ligger ca. rett under førerstolen (på undersiden av bilen) å er gjemt bak et sort plastdeksel. Du ser det til venstre i bildet her
BreitBau Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Da er det visst forskjeller på det Du burde hvertfall finne det på en av disse to plassene..
MikaelR Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Da er det visst forskjeller på det Du burde hvertfall finne det på en av disse to plassene.. Ser du har en 91mod.. samme som mæ.. kansje er forskjell fra årsmod til årmod
BreitBau Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Det er mulig.. På min sitter det under innsugsmanifold, og du kommer til nedenfra..
MikaelR Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Fikk bytta filtre idag.. va 10år gammel å prøvde å blås gjennom det med bare pusten min.. å det va MYE motstand.. sammen ligna med nye filtre som va null motstand i.. va ett JÆVLA møkka arbeid å bytt det.. trangt å håpløst plassert.. men bil gikk bedre å renere etterpå.. så det va absulutt verd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå