Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en 525tds 97mod.

har den siste tiden hatt problem med att den stopper under kjøring,og den er veldi tungstartet etter att dette har sjedd.Det sjer når de e under 30l diesel ijenn..Nåken som he anelse om ka so kan gjær de?

He hatt den på diagnose test.men,fant ingen feil der.

Skrevet

sjekk opp matepumpa i tanken, når du har over 30 liter så renner dieselen letter fram, men når det blir mindre så klarer den ikke å mate etter med diesel. Selve fordelingspumpa på motoren suger jo også litt, men ikke nok til og få i diesel når det er lite på tanken...;) Ut å sjekke...:D

Skrevet

godt muli de kan vær den ja..for etter at den stopper,å ej starter ijenn.er der utruli masse luft i diesel slangen forran..

Skrevet

Ikke så mye arbeid,

sjekk denne posten http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57432&highlight=f%F8depumpe

Jeg gjore en tabbe ta eg skulle fest lokket ned til tanken, der ligger det ei spesiell pakning. Hvor halve ligger på undersiden av blekket ned mot taken og resten opp i mot lokket. Eg klemte hele pakninga mellom lokket og blekket som medførtet at lokket ikke ble skikkelig festa etter ei stund begynte det å lekke kraftig :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...