Gå til innhold

E30 330TIC


stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

ja da. har vært på 4.hjulskontroll og fått justert litt hjulvinkler men ellers så har bilen stått da den forb... ombygde fuelrailen lekker igjen! har fått i nuke fuelrail og venter på pakke fra ppf, kimmit og maxam, har bestilt an8 koblinger,slanger,catchtank, 044 pumpe++ (har en 044 pumpe nå) en kompis kom med en blå holley lavtrykkspumpe som skal forsyne catchtanken. så nå skal den få nok bensin!

takket være geir haugen så kommer det hoosier ET street dekk til meg snart!

er street legal på fagerhaug i oppdal den 25 og 26 juni så håper jeg får alt på stell til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, eksosen blir nok slik den er pr i dag den gitt, hehe ja du, syns vel kanskje at sorte hella lyktene er hakket penere jeg og, ble litt dillete med angleeyes men men. stylingen blir nok ikke solgt nei, begynner og bli gull verd m-tech 1 da det er lite igjen av den. skulle ha hadd side skjørta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mange deler :oo:

DSC00407.jpg

måtte legge catch tanken da den blir for høy men tror ikke det har noe og si da blå holley lavtrykks pumpen leverer 500liter i timen. denne kassen blir montert under bilen der hvor hjulbrønnen var.

DSC00413.jpg

har begynt og legge opp 12mm rør, tur/retur fra fuelrail. blir 8mm retur fra catch til orginal tanken.

DSC00414.jpg

er litt forskjell fra org hehe

DSC00416.jpg

DSC00417-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg ferdig med oppgradering av bensintilførselen.

DSC00428.jpg

takk til geir haugen for anskaffelse av skikkelige dekk til meg!

DSC00419.jpg

etter mye om og men med meninger fra andre og faktisk meg selv så ble di sorte DE lyktene montert igjen, dem er hakket penere ja!

DSC00432.jpg

DSC00434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er street legal på fagerhaug i oppdal den 25 og 26 juni så håper jeg får alt på stell til da!

Vet du noe mer info om disse dagene? Tenker på klokkeslett og hva som skjer på lørdag og hva skjer på søndag.

Finner lite info om dette på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...