Gå til innhold

E30 330TIC


stensheim
 Share

Anbefalte innlegg

jadda, var på street legal i dag, hmm ble vått :? kjørte en gang med tørr asfalt og ett med vått før det ble avlyst pga regn. første kjøring så varmet jeg ikke dekka nok så slet med feste, andre gangen så varmet jeg nok men da ble de våt asfalt :? beste tid:8,36 sek og beste fart:166km/t, spant første og andre gir men ble da bra fart fordi. håper på bra vær i morgen så da prøver jeg igjen :twisted:

bilde av en blid raring før kjøringa hehe

DSC00447.jpg

DSC00472.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka frisk den e30'n din :) bra kjøring

takker for fine bilder :P jo da bilen går da brukbart den, det viktigste er at den holder! kjøringa er vel grei nok men reaksjonstida er og blir elendig hehe. skal få i mere 109okt til neste gang og få opp trykket på en godværsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut ifra det jeg greide å se på pc'en uten lyd så ser det jo ut som du fikk piska noen store V8'ere der? :D

uten lyd?? virker på min pc i allefall, kjørte fra ganske så store v8`ere ja, det er morro da dem ikke tror at blåbæra går noe særlig haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut ifra det jeg greide å se på pc'en uten lyd så ser det jo ut som du fikk piska noen store V8'ere der? :D

uten lyd?? virker på min pc i allefall, kjørte fra ganske så store v8`ere ja, det er morro da dem ikke tror at blåbæra går noe særlig haha.

var bare pc'en min som ikke hadde lyd :)

sånn lyd messig føler du deg nok liten på sia av noen med v8, men kult at du drar ifra med 6 cyl :wink:

River den seg løs på 3 girett el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blårøyk ja, var slik i fjor også, det blir litt blårøyk når jeg girer fra 3 til 4 på stripa, litt uforbrent bensin og litt olje tipper jeg, bruker litt olje ved høy belastning. skal sannsynligvis skifte ringer i vinter, tror dem er litt slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

jaja, da ser det ut som dette prosjektet er game over gitt. har vel egentlig venta på dette i mange år så ble ikke så overrasket, va skal jeg gjøre tro?? selge den som banebil, sette i orginal motor eller prøve og godkjenne den med dette, har havnet i tenkeboksen nå ja.

IMG-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...