joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 bare og skru ned litt trykk det og kjøre på med mye bensin..
stensheim Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 må vel prøve og godkjenne sikkert. var hovedsakelig promillekontroll, dem lurte på hvor jeg kom fra, vant nesten ikke og si ferdig navnet, før dem ville se motorromet haha, da lo jeg til dem,har vært og er kanskje berykta for div i den lille bygda jeg bor i. dem ville trøste meg litt for dem mente at det så ut som at jeg hadde peiling på hva jeg har gjør så dem mente at dette skulle vel la seg godkjenne.
SSM Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 da er det jo håp da Hvordan det? Politiet har jo føkkhølet med det å gjøre... Du klarer vel å komme under 350nm på hjulene i en dårlig benk? Så struper du eksosen slik at den ikke lager lyd, har på store nok bremser, tårn stag forran og bak og passer på at vekta er innenfor og ellers bilen i teknisk bra stand.
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 du veit aldri hvordan poltifolk det er da, dem ser jo litt hva som er bra og dårlig gjort da.. og de som har fulgt med her veit det er bra gjort så er jo godt på vei med at det ser bra ut og ikke bare kasta sammen et kina kitt! uansett, jeg tror jeg ville prøvd, er jo bare og litt det som larsen sier over her så er du vell godt på vei! morro med en bil som er godkjent da, slepper og uroe seg hver gang man ser politiet og sånt..
SSM Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 uansett, jeg tror jeg ville prøvd, er jo bare og litt det som larsen sier over her så er du vell godt på vei! morro med en bil som er godkjent da, slepper og uroe seg hver gang man ser politiet og sånt.. Hehe, jeg uroer meg hver gang jeg ser politiet selv om bilen er godkjent
stensheim Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hehe, ja en blir nervøs av og se disse folka, jeg sa det til dem i natt haha. Har snakka igjen med biltilsynet og det ser ut som det skal gå greit, jeg trenger ikke og søke om ombygging da jeg har blitt stoppa, skal samle inn tuv papir og sette på større bremser så da er det håp, vet hva jeg må gjøre i vinter da.
stensheim Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hva er orginal innpresset på e30 felger?
SSM Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Så det er det som er trikset hvis man ikke vil vente på svar på søknad? Bare stikke opp på politisjappa å si at de må komme ut å sjekke bilen du kjører, den har ulovlig motor
stensheim Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Haha, ja, nei er ikke sikker men jeg forsto det sånn at jeg slipper og sende søknad, får vel høre hva jeg må gjøre.. Var greie purker da jeg fikk lov til og kjøre hjem før jeg måtte skrue av skiltene.
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Der ser du, finnes vettue politi og håper bare dette her fikser seg!
Pedi Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Dette er litt uforståelig for meg. Om politiet har tatt skiltene pga mistanke om feil/ulovlig motor, så skal bilen inn til biltrangsynet for kontroll. Slik har det jo vært i alle år. Men at en skal slippe å skrive søknad pga dette, DET forstår jeg ikke noe av. Det er jo i en søknad en viser til hva en har av motor osv. Så for en gangs skyld så må jeg si meg enig med Larsen her, det kan umulig være slik at med å bli stoppa med feil motor - så kvalifiserer en til godkjenning uten søknad...
SSM Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Det jeg tipper som kommer til å skje er at du går å viser bilen og får beskjed om å skrive søknad og komme tilbake igjen. Så jeg hadde vert føre var og skrevet søknaden, så slipper du å gå en unødvendig gang på kontroll. Selv om du kanskje må inn to ganger viss de finner noe du ikke har gjort "rett".
hao Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hva er orginal innpresset på e30 felger? http://www.darklight.no/boltesirkel/ =35 mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå