Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, ja må nok sende søknad ja, håper på klarsignal etter det da.... er litt skeptisk da jeg har blitt stoppa med ombygd bil, dem vil jo ha papir først og så kan jeg bygge bilen etterpå. time vil show....

takker for info om innpress, da er ikke felgene mine godkjente, for dem har ET22 max tillat er 7mm pr felg.

Skrevet

Ring de i Trondheim, og fortell ydmykt om problemene dine, og hva de krever av deg.

De er faktisk rett samarbeidsvillige, og har hatt mer enn en fot med i spillet ang Hartge papirene på E30 såvidt meg kjent.. Så de kjenner karosset godt med andre ord..

Det forenkler nok hele prosessen din, og de forteller deg da om de krever søknad, eller om det er nok med TUV papirer osv og oppmøte.

Skrevet

jeg har snakka med en i biltilsynet, en bekjent av meg og jeg tror at han jobber i trondheim noen dager i uka, vet ikke om jeg hørte feil men jeg tror han sa at jeg ikke trengte og søke men må ha div papirer, han var veldig imøtekomende så har ikke svartmalet det helt for og få det godkjent. han nevnte om noen papirer som må oversettes til norsk og han skulle undersøke om disse papirene var offentlig/tilgjengelig.

det som er litt surt med det hele er at jeg nå faktisk har bruk for bimmern da min bruksbil nissan navara 05mod fikk motorhavari i forrige uke! typisk min flaks......

Skrevet

Hvorfor i pokker ringer du bare ikke direkte til biltilsynet i staden for å snakke med noen som trodde de visste om noen som kjente en med noe greier som hadde pappirer?? Det tar deg 20min og du får svar på alt du trenger, eller bare les det jeg skreiv tidligere her i tråden.

Skrevet

du, han jeg har snakket med er han som faktisk godkjenner sånne biler! det er han som skal se over bilen min.

jeg var litt opptatt når han ringte på meg igjen så ble bare en kort samtale så derfor litt uklart.

• 3 months later...
Skrevet

jaja, bilen står ute og nesnødd for øyeblikket, skal vel gjøre noe med den etter hvert, har satt opp en ny garasje og venter på at elektrikeren blir ferdig så da skal tysker`n få inn i varmen. her er et par bilder av kåken.150kvadrat isolert og 100kvadrat uisolert.

DSC01506.jpg

DSC01571.jpg

og en gammel lakkboks må jeg selvfølgelig ha!

DSC01524.jpg

et lite kontor i andre etasjen.

DSC01485.jpg

og do

DSC01486.jpg

Skrevet

Er det mulig????

Dette kan da umulig være kun en garasje??? Det må vel være en driftsbygning i sammenheng med en gård?

Rett og slett drittstilig, det var det iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...