stensheim Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 haha, cm ja det kan være 12,8 , hadde ikke skikkelig utstyr til og måle avstanden da jeg målte, kan ta et skikkelig mål i morgen.
Silverboy Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Det hadde jo vært knall samt tykkelsen på adapter begge veier
Silverboy Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Ser nå at bolthullene også er litt ofset.. spørs vel om det ikke er like greit å bestille de fra 300mm først som sist
stensheim Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 tja, jeg fant ut at det var veldig enkelt og bestille enn å lage selv, men det er ikke så vanskelig og lage disse, det ble 3070,-kr for adaptre inkl bolter og frakt. det tok 9 dager til jeg fikk dem i posten.
Silverboy Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Det var mer en nok ja. Trenger bare de bak da jeg har foran, og det er kanskje litt å spare på å hente de i Sverige også, så man slipper dobbel mva, eller trekker han fra tysk mva ved sending til Norge?
stensheim Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 de bak er enkle og lage selv, han trekte ikke fra tysk moms etter det jeg har sett så blir vel dobbel moms, tiden vil vise....
stensheim Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 har et fk justerbart senkesett som mangler tuv papirer da forrige eier har kastet det,(justerbart høyde og hardhet) skal godkjenne bilen og må ha alt på stell, er det noen som har orginale 51mm fjørbein som vil bytte likt??? gidder ikke og sende så må ikke være så alt for langt unna oppdal.
Kristov Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 har et fk justerbart senkesett som mangler tuv papirer da forrige eier har kastet det,(justerbart høyde og hardhet) skal godkjenne bilen og må ha alt på stell, er det noen som har orginale 51mm fjørbein som vil bytte likt???gidder ikke og sende så må ikke være så alt for langt unna oppdal. Får da vel papirene fra FK uten problemer? De fleste tilbyr nedlasting av denne typen dokumenter.
stensheim Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 hmm, jeg har sett på siden men finner ikke noe, er tysk og det jeg er ikke stødig på.....
TurboX Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 har et fk justerbart senkesett som mangler tuv papirer da forrige eier har kastet det,(justerbart høyde og hardhet) skal godkjenne bilen og må ha alt på stell, er det noen som har orginale 51mm fjørbein som vil bytte likt???gidder ikke og sende så må ikke være så alt for langt unna oppdal. Jeg har flere sett med grove fjærbein, og passerer Støren 2 ganger for dagen. Bytte er meget aktuelt for min del, send pm så kan vi evt avtale
ehrnst Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 dette kan du få fra en FK-forhandler. Koed, parts and retards etc.
stensheim Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 ja jeg har hørt med parts and retards og han hadde ikke tuv papirer liggende så han ga meg nett addr til fk i tyskland, har sendt mail til koed og venter på svar.
stensheim Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 da har jeg fått montert en del i alle fall... god plass!
stensheim Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 hmm, har tenkt litt og f.. jeg har da fjernet stabstaget bak etter at jeg monterte grovere understell, er det påbudt???
Kristov Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 hmm, har tenkt litt og f.. jeg har da fjernet stabstaget bak etter at jeg monterte grovere understell, er det påbudt??? Spørs på hvilket grunnlag du skal godkjenne, mest sannsynlig må du ha det da de mest motorsterke E30'ene har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå