Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja, jeg fant ut at det var veldig enkelt og bestille enn å lage selv, men det er ikke så vanskelig og lage disse, det ble 3070,-kr for adaptre inkl bolter og frakt. det tok 9 dager til jeg fikk dem i posten.

Skrevet

Det var mer en nok ja. Trenger bare de bak da jeg har foran, og det er kanskje litt å spare på å hente de i Sverige også, så man slipper dobbel mva, eller trekker han fra tysk mva ved sending til Norge?

Skrevet

har et fk justerbart senkesett som mangler tuv papirer da forrige eier har kastet det,(justerbart høyde og hardhet) skal godkjenne bilen og må ha alt på stell, er det noen som har orginale 51mm fjørbein som vil bytte likt???

gidder ikke og sende så må ikke være så alt for langt unna oppdal.

Skrevet
har et fk justerbart senkesett som mangler tuv papirer da forrige eier har kastet det,(justerbart høyde og hardhet) skal godkjenne bilen og må ha alt på stell, er det noen som har orginale 51mm fjørbein som vil bytte likt???

Får da vel papirene fra FK uten problemer?

De fleste tilbyr nedlasting av denne typen dokumenter.

Skrevet

Jeg har flere sett med grove fjærbein, og passerer Støren 2 ganger for dagen. Bytte er meget aktuelt for min del, send pm så kan vi evt avtale :)

Skrevet

ja jeg har hørt med parts and retards og han hadde ikke tuv papirer liggende så han ga meg nett addr til fk i tyskland, har sendt mail til koed og venter på svar.

Skrevet
hmm, har tenkt litt og f.. jeg har da fjernet stabstaget bak etter at jeg monterte grovere understell, er det påbudt???

Spørs på hvilket grunnlag du skal godkjenne, mest sannsynlig må du ha det da de mest motorsterke E30'ene har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...