stensheim Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 takker folkens! herjing? hehe nei du det blir vel ikke så mye av det, blir vel noe street legal men ellers ganske så rolig. er rattlås mann jeg det morsomste med dette prosjektet er vel oppgradering om vinteren og se om det blir bedre.. banekjøring er helt sikkert morro men..
freddalur Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 herjing? hehe nei du det blir vel ikke så mye av det, blir vel noe street legal men ellers ganske så rolig. er rattlås mann jeg det morsomste med dette prosjektet er vel oppgradering om vinteren og se om det blir bedre..banekjøring er helt sikkert morro men.. Skjønner:) jeg, paul(m20b25turbo) og noen til bruker å kjøre oss noen kveldsturer til støren, hadde vært artig å møttes der engang i sommer, er vell halvveis for oss begge
stensheim Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 ja det har vært artig, det må vi få til i sommer
stensheim Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 endelig fikk jeg vognkortet, jeg glemte og levere inn det gamle så derfor gikk det så lang tid.. MEN finn to feil da! edit, finn 4 feil. må vel ta en tlf til biltilsynet.
e30 tic Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 kan ikke si jeg ser den feilen. Kult at effekt og hjul er endret ikke bare under merkander, slik er mitt også
Kristov Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 endelig fikk jeg vognkortet, jeg glemte og levere inn det gamle så derfor gikk det så lang tid..MEN finn to feil da! må vel ta en tlf til biltilsynet. [ Bilde ] Er ikke effekten litt lav? Samt noe ser rart ut med felg/dekk.
M-Teknikk Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Bra senka om den er 33mm fra skjerm til senter på felg
stensheim Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 effekten er lav pga at nm var i grenseland (351nm) så det er korrekt. haha ja du fant enda en feil som jeg overså. felgdimensjon er feil, breser står det i stedet for bremser men det er ikke så farlig, og 32mm i stede for 32cm.
Laudrup Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Tallentløst å ha så mye feil på et såpass viktig dokument da
mike Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Fant 1 feil til jeg, i felt 10 står det 187Kw og det tror jeg ikke stemmer med antall hk som står i merknadsfeltet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå