stensheim Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 er ikke sikker, lufter tanken, hvist jeg skal selge så blir det en høy prisklasse da denne har kostet blod,svette og tårer, hehe. har litt mere lyst på en cruisingbil etter vært.
Raptor91 Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 tror ikke jeg er alene når jeg sier at jeg er nysgjerrig på prisklasse:p
stensheim Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 et godt stykke over 200k i alle fall.
stensheim Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Da jeg skulle justere ventiler tidligere så oppdaget jeg som sagt at regreima lå lengre ut, har nå demontert og ja! Den forbanna spennrullen holder på og går i stykker igjen! Jeg kjøpte den hos gs, den kan ikke være orginal for jeg har en annen liggende og den er solidere,, legger ved bilder senere.
|Ole| Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Forstår ikkje det der eg, har ikkje ødelagt eit stramme hjul enda...verken GS eller originalt..
Silverboy Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Så det hjalp ikke med sveis? La du sveis "helt ned"? Jeg fylte igjen hele hullet
SpiderPig Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Kunne du tatt bilde av hvor langt ut reima ligger på kammen?
stensheim Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 jeg sveiste ikke igjen hele hullet pga at jeg var redd for varmeutviklingen, den har så vidt løsnet men det jeg reagerte mest på var at det er mye slakke i lageret allerede. har montert den jeg hadde liggende nå. det strammehjulet sto det tuv og Germany på mens det nye som jeg fikk i fra gs nylig står det ikke noen ting.
Silverboy Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Litt slakk i selve lageret tror jeg er helt naturlig. Monterte nytt originalt i fjor (som det ikke står noe som helst på) og det var det blitt litt mer spill i lageret på enn ett helt nytt ett, men festet var også revnet. Fikk først sveiset ett nytt men der var han som gjorde det litt vel ivrig så det ble det dårlig lyd i, sveiset enda ett litt roligere og det ble likt i lageret som det jeg demonterte som var urørt og gått ca 2000km. Kappet opp det gamle som ble sveiset og det var ett miniatyrisk lager inni der.. Fristende å lage noe skikkelige greier selv. Det andre lageret du har, hvor kommer det fra? Bilder please Mistenker ny underleverandør til Bmw som ikke holder mål
stensheim Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 jeg tror nok at gs har en annen underleverandør ja... hadde også en litt rar raslelyd i motor på et bestemt turtall så jeg håper på at det var strammehjulet.
Silverboy Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Den til høyre ser org ut. Ikke grønt inni den orginalt.. Skriften må jeg sjekke i morgen. Hadde rasle lyd selv når hjulet var bøyd og reima ble slakk og slo mot dekselet
Silverboy Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Den høyre, er den gammel? For ser nå at den ser litt annerledes ut bak på braketten.. Ser ut som det er noe "lim" av noe slag...?
stensheim Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 jeg vet ikke hvor gammel den er, det er lim i den ja men pressingen så bedre ut en den nye samt at platen er tykkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå