325ilund Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 mandag den 12/1/2009 kjøpte jeg en Bmw 325 91 mod av "325i" her på forumet jeg satt meg i bilen og kjørte ifra skiptvet komune, ett lite tett sted i indre østfold. og dro nedover til kristiansand. etter som tiden gikk og jo nærmere jeg kom, så begynte jeg og få en liten "rar" følelse i magen som sa til meg: hva er det jeg har kjøpt. hehe. siden jeg hadde kjøpt bilen usett pga lang avstand i mellom meg og selger.. da jeg kom fram, og så bilen. ble jeg ganske imponert over det jeg så. der sto det en ferdig ned pusset bmw 325 og ventet på meg bilen var over all forventning:P ett veldig godt utganspunkt med masse gode muligheter. så jeg betalte han, og hadde en go dialog med selger av bilen. så vi begge var fornøyde etter handelen. så vendte turen hjemover igjen... morgenen etter att jeg hentet bilen, sto bilen fortsatt på hengeren. og jeg sa til meg selv att denne bilen skal være ferdig lakkert til helgen:P så satt meg i bilen og kjørte bilen rett til lakkering, siden den grunnjobben som hadde blitt gjort på bilen var såpass bra på den. så bilen var så å si ferdig til lakk... jeg dro til lakkereren i dag og fikk valgt meg ut en farge på den:P så gleder meg sykt til og få den igjen for og se hvordan den blir med den farge kombinasjonen som jeg har valgt ut til den... jeg hadde egentlig bestemt meg for en blå farge, men det blir det ikke... jeg fant en mye finere farge istedenfor:P så hiver ut ett par bilder, så ser dere hvordan den er nå, også får dere se bilder til helgen da den er ferdig:P det som skal byttes ut er interiøret, for synes ikke blått interiør gjør seg i en sånn bil. hehe.
Spiff Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 har også kjøpt sånne plasma skiver, er det mye jobb og koble dem opp? fulgte med en sånn skru knott for styrke som skal kobles opp en plass, tar bare ut de vanlige pærene til instrumenta også da?
325ilund Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Lars Morten: pm sendt med beskrivelse;)
325ilund Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 idag fikk jeg bilen fra lakkering for andre gang, og FY FAAN SIER JEG BARE!!!!!!! ØDELAGT HELE JÆVLA BILEN! lakk jobben ser faan ikke ut i det hele tatt:S Grrrrr!!! så bilen ryker inn til lakkering for 3 gang til uka igjen... uff. er det mulig...
325ilund Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 jepp, det har jeg. men jeg har betalt for att di skal gjøre en skikkelig jobb da. så han får bare ta den til det er bra. er hans tap det. hehe. fikk igjen bilen, og var full av støv, svære sig osv:S værste jeg har sett noen gang
BreitBau Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Hehe.. Det er jo ikke bra det altså, men så klart så er det jo noe man må ta til seg også.. De aller fleste bilene jeg har sett som er opplakkert er ikke helt 100%.. Kun roboter som greier det egentlig.. Som oftest med støvkorn sliper de vel med 2000 papirer og polerer, men om det er sig så er det værre.. Spørs om det ligger i klarlakken eller ikke..
325ilund Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 hehe. når bilen ser ut som den er rulle mala nå, så er det ikke noe morro. bilen var mye bedre etter 1gangs lakkering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå