ullsokken Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Har driti meg ut og brent starteren min... den holder nok bare et par dager til så vidt. Er det en vanskelig jobb og bytte selv/eventuelt få en kompis til å bytte? For (jeg tror) kondens problemer ca 1 gang hver 1 og halv mnd. Og er det normalt at jeg skal få problemer med kondens så ofte sellom jeg har bra med bensin på tanken og heller på kondens fjerner når det skjer? Og hva skal man gjøre når man får det og bare MÅ ut å kjøre uten å ødelegge noe (som jeg har gjort nå)? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Bumpetitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Siden ingen svarer så kan denne slettes... Det er ordnet med starter gjenstår bare nå og få noen til å sette den inn. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=110893 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå