linren Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Vurderes solgt grunnet at jeg trenger penger til e30 prosjektet...Bilen har gått snart 300000km, men er i grei stand. Meget lite rust da den ble hellakkert for ett par år siden i org fargen (mørk grå metallic..) Bilen er automat og er chippet. Går ganske bra. Har følgende utstyr: avtagbart hegerfeste, klima, el vindu/speil, servo, abs, airbag, delskinn interiør,cruiskontroll (virker ikke..),rollo, rails, 17" alu på sommerhjul. Kan vurdere BMW med litt motor som delbetaling. Helst e34 eller e36...men kom med forslag. Prisen er satt til 55000 og det er mege billig for en org t5 i ok stand...skal ordne noen bilder etterhvert også.
Raymond Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 kan bytte med BMW 750n min den har litt motor 5.4 v12 er svensk bil da vell og merke
linren Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Bilder kommer ikke før litt uti uka desverre. Må ha bil med skilt i bytte desverre da dette er bruksbilen min:)
linren Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Det kan være meget int med 535 ja...send meg gjerne info på pm eller her:)
Raymond Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 hvordan var dette med bilder? er på tur og bli norsk nå så er intressert i en billig stasjonsvogn... og nå er volvo sine overlegen på plass såe
Raymond Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 hvordan var dette med bilder? er på tur og bli norsk nå så er intressert i en billig stasjonsvogn... og nå er volvo sine overlegen på plass såe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå