Silver87 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 noen måte å teste om den er dø? koblet ifra på tomgang å merket NADA
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 noen måte å teste om den er dø? koblet ifra på tomgang å merket NADA Om du koblet ifra uten at det ble forskjell, så er den dø. Ikke vits å måle engang
Silver87 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 konsekvens av å kjøre med en defekt er da? høyt forbruk?
Glennski Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 konsekvens av å kjøre med en defekt er da? høyt forbruk? Stemmer
larssr Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Kjør deg en tur med den ute. Fjusker ganske greit oppover turtallet da skal gjøre
Breitling Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 noen måte å teste om den er dø? koblet ifra på tomgang å merket NADA Om du koblet ifra uten at det ble forskjell, så er den dø. Ikke vits å måle engang Er ikke sikkert at den er død. Kobla fra på min, og ingenting endring, bortsett fra høyt forbruk og treg aks.
Glennski Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 noen måte å teste om den er dø? koblet ifra på tomgang å merket NADA Om du koblet ifra uten at det ble forskjell, så er den dø. Ikke vits å måle engang Er ikke sikkert at den er død. Kobla fra på min, og ingenting endring, bortsett fra høyt forbruk og treg aks. Nemlig. Når du kobler ifra, så skal motoren nesten stoppe. Står bare å hoster hvertfall. Det gjorde min da jeg koblet ut lmm for å teste.
larssr Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 noen måte å teste om den er dø? koblet ifra på tomgang å merket NADA Om du koblet ifra uten at det ble forskjell, så er den dø. Ikke vits å måle engang Er ikke sikkert at den er død. Kobla fra på min, og ingenting endring, bortsett fra høyt forbruk og treg aks. Nemlig. Når du kobler ifra, så skal motoren nesten stoppe. Står bare å hoster hvertfall. Det gjorde min da jeg koblet ut lmm for å teste. Trenger ikke synke fryktelig og nesten stoppe som du sier når du gjør dette. Vært borti begge deler. Hvis den er som den skal skal den bare "justere" seg litt da den går inn i nødprogram. Hvis du kjører en kjapp tur da vil den bruke merkbart mer bensin og fjuske oppover turtall som gir dårligere aks som nevnt. Det sikreste vil uansett være å prøve den en tur vil jeg hvertfall mene. Er ikke skadelig å kjøre litt uten lmm koblet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå