Gunnar Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Siden det er .gif man bruker, begynte å tenke på, går det an å bruke en animert gif? Det hadde vært skitkult! Noen som har prøvd? Har søkt litt på Google, men finner kun mye info om statiske bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 hvilken navi sitter det i e38? en kollega har animert bmw-logo når bilen starter. dette er på e46 facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg har MKIV i min, dvs. siste uten iDrive, samme som kollegaen din. Originalt kom E38 kun med MKI, MKII og MKIII. MKIV kom i 2003 eller noe sånt. Men hvis han har fått det til, så burde det jo gå. Det jeg reagerte litt på var at det står i instruksjonene som ligger rundt på nett at det må være single frame bilde. Dette er den originale - helt grei, men kunne vært mer spennende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 tipper han har funntet det på et forum et eller annet sted. kan høre med han i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Hmm, lest en del nå, og det benektes på det sterkeste alle steder jeg finner at det kan brukes animerte gifs. Kun single frames... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 mener den var animert, men kan ha sett feil. så det bare i hvit øye når jeg satt på en gang. Men ja, jeg ser jo det når jeg googler Jeg trodde den var orginal nemlig så jeg spurte ikke, tenkte ikke noe over det før nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 dette hadde jeg vist glemt. Viste seg dessverre at bilen jeg snakket om ikke hadde orginal navi. Var satt inn skjerm med noe carputer greier. Så stock ut bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Aha. Det forklarer jo saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå