jørn_318i Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 jeg har en 93` e34 som jeg ikke får låst opp pass døra med nøkkelen men låser jeg bilen opp på noen av de andre dørene så låser den opp og igjen, har skiftet hele låsemekanismen i døra + den bryteren på låsesylinderen med ingen forandring.... noen som har peil på hva som kan være feilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg hadde akkurat det samme problemet som du beskriver på min E34. Fant ut at feilen var at en av sikringene under baksetet hadde gått - byttet den og alt ble som det skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jeg hadde akkurat det samme problemet som du beskriver på min E34. Fant ut at feilen var at en av sikringene under baksetet hadde gått - byttet den og alt ble som det skulle med andre ord: ÆSJ!! hehe har 2 stk barne seter der serru hehe, men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hadde det samme problemet men , jeg sprayet bare litt låseolje så fikset det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå