jolly Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 BILEN ER IKKE EU GODKJENT og heller ikke begjært avskiltet, den har skilt og er i daglig bruk. Junior's E34 selges. Gode vinter og gode sommer på lettmet.felger. Plommerød met. Soltak. Man.vinduer. Eff.anl. Følger med sperrediff som er sveiset og fyllt med bly. Ekstra speil, Ekstra speedometer LMM osv.osv. Pluss litt annet småpjask. Bil har gått 271 000 KM. Motor har gått 200 000 KM. Har en stripe på panseret , eller veldig god i lakken. Den må sveises rust på både på høyre og venstre side.Skifte bremse og bensin rør pluss skvaldre staget . Pene og hele seter med armlene , ditto bak.Bruker lite olje og er en 24v 150 hk. Belgen fra LMM og frem har en sprekk og er tapet , så av og til så kan den nykke litt. Rusten synes ikke fra utsiden med unntak på ene siden der du ser boblen over listen på pass.døren. Du må under for å se det. Tror dette er en veldig grei prosjekt bil. NB! Det selges IKKE deler fra bilen. Den er i for bra stand til det. Pris ? Over 12 000.- ihvertfall. Send PM eller post her. Autorisert verksted skulle ha kr.15 000.- for å sveise rusten og det skulle da være utført ordentlig. Da har dere en indikasjon.
burny_ Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Sorry for offtopic, men hva er navnet på det rattet der? Lykke til med salget! (Fargen heter forresten Calypsorød)
jolly Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Det er vel et Momo ratt som kan leveres med M logo på. Koster forøvrig skjorta... (4000.-)
sanbje Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Er ikke bilen EU-godkjent på grunn av rustskadene?
jolly Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Det har vel ikke noe med det å gjøre. Vi tar valget det er å selge den slik den er.Den skal på EU-kontroll innen månedens utløp , og vi kan ikke å sveise og må sette bort den jobben. Å ta rusten må gjøres på ett eller anna tidspunkt uansett før det blir verre. Poenget er at den ikke er EU godkjent . Har ingenting med rusten å gjøre. Det er noen som selger biler som ikke er EU godkjent. Jeg opplyser om det på forhånd slik at det ikke hersker noen tvil rundt det. Bilen er helt grei, og til 12000.- så ser ikke jeg noen annet enn at dette er et ok kjøp. Kan du sveise , og fikse så blir dette en veldig bra bil da resten er veldig bra holdt..
Arimanni Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Ta ein EU godkjenning på den, få mangellapp - mykje enklare å få solgt den da.
Kash Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Du får oppdatere om det allikevel skulle bli aktuelt med salg av deler etterhvert, bump om ikke annet
jolly Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Mangel lappen er det som er beskrevet med unntak av rusten. På rusten så mente verkstedet at det bakerst som er sveiset fra før og som står åpent måtte tettes. (bilde 9 ovenifra)Bortsett fra det så går den igjennom med den rusten som er beskrevet.Er vel ikke så ille som beskrevet , men det er ihvertfall ommtalt som noe som bør taes med tiden. I till. så var det en pære på tåkelysene, pluss et skiltlys - som selvsagt er skiftet.
Silver87 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 hadde ikke gitt mer enn maks 3 tusen for den tralla, men lykke til!
jolly Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 hadde ikke gitt mer enn maks 3 tusen for den tralla, men lykke til! Skjønner hva du mener , men du hadde vel ikke fått kjøpt den om du hadde bydd 20 000.- heller. Eller kanskje det er slik at du kunne tenkt deg bilen men ikke har mer enn 3000.- Kunne kanskje vært mer spennende å hørt hva du skulle hatt hvis det var du som skulle selge den
Anbefalte innlegg