Silver87 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Noen som har bruksanvisning eller noe? virket fint første tiden, men ble brukt til mye småvarming av kpe, og nå virker den ikke. regner med den er tilsotet tenderen? Noen forslag til hva jeg kan gjøre? den må vell demonterest og få ny tender, men skulle hatt bruksanvisning på den.. Type B5W HY
peder87 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hei vet ikke hvordan det fungerer på bil og slikt men de jeg har jobbet med kan man nullstille på de gjør man det slik at man finner sikringene en stor ca 30amp drar den ut og starter brenneren og lar det gå i 10 sec eller noe slikt før du setter den inn igjenn og prøver. en annen ting er overopphetnings vernet det er en termosikring som står på brenneren går 2 ledninger inn i en gummihette denne kan du også se om du finner. (vist det er) detter er iallefall noe man gjør på de store brennerne som monteres i lastebiler og annlegsmaskiner. hvordan det er på bil vet jeg ikke
sealed Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Uvist om dette er til akkurat din modell http://www.bigtrucker.co.uk/files/d5w.pdf
Silver87 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 takker for svar:) er bedre enn ingenting, men fortsett å fortell om noen vet noe
EBørøsund Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Skal sjekke hvilken type jeg har i morgen, har i allefall anvisning til min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå