Gå til innhold

Blir SPIKER, tråden kan låses


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Så den er ikke kjørbar nei? Tenkte liksom utover det orginale drivverket og det som nå sitter på bilen. Står at det følger med dyser, turbokit, ditt og datt...

pr idag er den ikke det. for jeg monterte sperre diffen på den lilla. skal ta å komme med ny info i første tråd eg. er kun bil som selges. turbo kitet er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

heihei! Lurte på om du hadde giddet å sende meg, på mail, det som statens vegvesen skrev til deg når de bekreftet at bygget ble godkjent med 325 understell, stabstag og det som var? Holder på med akkurat samme bygget skjønner du, 320 turbo med 325 effekt. Men å finne papirer på bilen(e) viste seg å være svært vanskelig, noe de ville ha. men kan eg vise de, at noen andre har fått det godkjent med et bestemt oppsett på samme bil som meg, så kanskje de gir grønt lys!

Hadde vært konge om du hadde tatt deg tiden, såfall sender eg deg en pm med mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det enkleste her er nok at du kjøper bilen min :D

er i tyrkia om dagen så får ikke gjort noe nå, eneste skrivet eg har er svaret på min søknad

det er du som må ta deg tid å dokumentere at din bil er lik/tilsvarende 325. bruke ETK blir feks godtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, vet du om man finner spec. på karosseri i ETK? Er på jobb for tiden så får ikkje fatt i det. Var visst viktig at 320en hadde likt karosseri som 325.

det var du som sendte meg pm?

bilen står ennå og forfaller og blir den ikke solgt vet jeg ikke hva gjør med den.

Til alle dere som sender pm ang turbo godkjenning: Jeg har ingen spesielle dokumenter fra leverandør eller noe slik, eneste jeg har behøvd er kontakt mellom meg og Statens Vegvesen og dokumenter selv hva og hvordan man vil gjøre det. Det gjelder denne bilen og den andre bilen min.

Sven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvor mye hadde du tenkt deg for bilen?

jeg hadde jo en gang håpet å få litt ettersom denne lett godkjennes med turbo, og har en del ok og nye deler på seg. men responsen har ikke vært den helt store.

kom og se på bilen så blir vi nok enige

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 8 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...