AlXz Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Har følgende deler: - Panser (lagunengrün metallic) - Venstre framskjerm (lagunengrün metallic) - Frontplate/grill uten nyrer (blå farge)
conan Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Framskjermene før du peise nye på koed for 4-500 spenn, facelift front for 800 og nyrer for det samme. Sjekk på koed.no
AlXz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Framskjermene før du peise nye på koed for 4-500 spenn, facelift front for 800 og nyrer for det samme.Sjekk på koed.no Sorry OT. Men nå skal det også nevnes at dette er uorginale deler. Skal ikke uttale meg om forskjellene nå. Men det finnes endel diskusjoner på forumet om dette på org vs uorg deler
conan Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 de jeg har snakka med ang disse uorginale delene har vært fornøyd med passform i allefall. Koed henter delene fra tyskland, derav prisen på dette.
djscream Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg har Facelift nyrer / helt nye liggans! Å orginale nyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå