general_tom Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Her tenkt og kjøpe bistein dempere til bilen min. blir enten b6 eller b8, sportsutgaven. Jeg har sportsunderstell, så lurte på hvilken jeg burde velge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 noen med gode svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 kjøp B8! veldig god demper, som også kan brukes sammen med mye senk! vil si den demperen kombinerer sport og komfort ganske bra, men den er på sport siden. B6 blir mer komfort igjen, og skal helt ikke ha mer enn m-tech senk håper det hjelper deg med å velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 B6 har standard lengde mens B8 er kortere. Så B8 er nok det rette ja kampanje på disse nå snart . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 okei. så det vil si at b6 blir for lange til org sporstunderstell?? Hva blir prisen på de da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 nei, du kan bruke B6 på org. 15mm senk, det går fint! men ikke noe mer, da må du over på B8 Ring autotrio på 22 64 87 30 og si at du skal prate med Arne på Bilstein, der vil du få hjelp, svar og priser er du BMWCCN medlem får du rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 oki. takk:) er b8 stivere enn b6 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå