jbrauten Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Lurer på å bytte ut min m42 i fordel for en m20b25 i min E30. Har noen erfaring med dette? Det jeg lurer mest på er om motorledningsnettet passer overens med stikket ut i fra sikringsboksen? eller om det krever omøblering av stikkere? Håper noen kommer med noen kløktige svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Enkelt å svare på.. Det er ikke lov å foreta ombygning til gamlere motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 det står jo ikke noe om at dette skal godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Enkelt å svare på.. Det er ikke lov å foreta ombygning til gamlere motor.. Og det er mange M20b25 som er nyere en M42 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbrauten Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Det var mest oppkoblingen jeg tenkte på, men takk for tilbakemeldinger. Karroseriet er 90mod og m20b25 motoren er 89. Ingen som sitter med tilgang til strømskjema der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 det er plug and play, men tåpelig ombygging spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå