Gjest Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Brukt rieger gts kit i glassfiber selges. Frontfanger, sideskjørt, bakfanger og vinge. 5000 kr, må hentes på geilo.
Gjest Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 gamle bilen min Når eide du bilen? jeg kjøpte den i oktober 2003 og har den fortsatt
gt2 evo Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg var eier nr 3!Bilen hadde portet topp, sportsgear osv en gang i tiden Hvordan er tilstanden nå da? Forresten jeg som tok di bilda der:) Jeg la ut en 320 cupe nylig nå her på forumet...
Gjest Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg var eier nr 3!Bilen hadde portet topp, sportsgear osv en gang i tiden Hvordan er tilstanden nå da? Forresten jeg som tok di bilda der:) Jeg la ut en 320 cupe nylig nå her på forumet... Bilen byttet eier en del ganger de siste årene før jeg kjøpte den. Hva slags motor satt det i den da? Når jeg kjøpte den stod det en m30b34 i den(e28 535), jeg byttet ut denne etterhvert med en m20b25 som har stått i den i noen år nå. Bilen har forfalt litt med årene, hovedsaklig pga dårlig forarbeid på lakkering. Lakken har sprukket opp en del steder. Men har begynt restaurering på den nå. Turbomotor er snart klar og mulig det blir m3 bredding etterhvert Du er ikke tilfeldigvis fra surnadal i møre og romsdal?
Gjest Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Nydelig den bilen der ass;) Du får komme over åsen og hente stylingen vegard. Vet du har lyst på e30
vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Nydelig den bilen der ass;) Du får komme over åsen og hente stylingen vegard. Vet du har lyst på e30 Hehe, ja det jeg skulle gjort.. Har veldig lyst på e30!! Men skulle vel kanskje hatt en bil å satt det på først da!!
gt2 evo Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg var eier nr 3!Bilen hadde portet topp, sportsgear osv en gang i tiden Hvordan er tilstanden nå da? Forresten jeg som tok di bilda der:) Jeg la ut en 320 cupe nylig nå her på forumet... Bilen byttet eier en del ganger de siste årene før jeg kjøpte den. Hva slags motor satt det i den da? Når jeg kjøpte den stod det en m30b34 i den(e28 535), jeg byttet ut denne etterhvert med en m20b25 som har stått i den i noen år nå. Bilen har forfalt litt med årene, hovedsaklig pga dårlig forarbeid på lakkering. Lakken har sprukket opp en del steder. Men har begynt restaurering på den nå. Turbomotor er snart klar og mulig det blir m3 bredding etterhvert Du er ikke tilfeldigvis fra surnadal i møre og romsdal? Bor på glærum i surnadal ja! Bilen hadde en 3,5 liter den gang..Sikkert ingen som gidda å godkjenne dette tipper jeg!? Mange eiere har det vært vet jeg men håper du kan pusse opp i samme stil og farge Evt kjøpe genesiskitet mitt Det kan bli tøfft viss du glemmer dørsidene og støper bort ferraristripene bak! kitet får du for 5ooo,- Kanten du valser inn på hjulbuer var kappet og herjet med og valsinga var vanskelig/umulig så der tenker jeg det har blitt noen sprekker med tia, hjul som tar oppi pga rævkjøring og billige dempere er vel en årsak kanskje..
Gjest Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg var eier nr 3!Bilen hadde portet topp, sportsgear osv en gang i tiden Hvordan er tilstanden nå da? Forresten jeg som tok di bilda der:) Jeg la ut en 320 cupe nylig nå her på forumet... Bilen byttet eier en del ganger de siste årene før jeg kjøpte den. Hva slags motor satt det i den da? Når jeg kjøpte den stod det en m30b34 i den(e28 535), jeg byttet ut denne etterhvert med en m20b25 som har stått i den i noen år nå. Bilen har forfalt litt med årene, hovedsaklig pga dårlig forarbeid på lakkering. Lakken har sprukket opp en del steder. Men har begynt restaurering på den nå. Turbomotor er snart klar og mulig det blir m3 bredding etterhvert Du er ikke tilfeldigvis fra surnadal i møre og romsdal? Bor på glærum i surnadal ja! Bilen hadde en 3,5 liter den gang..Sikkert ingen som gidda å godkjenne dette tipper jeg!? Mange eiere har det vært vet jeg men håper du kan pusse opp i samme stil og farge Evt kjøpe genesiskitet mitt Det kan bli tøfft viss du glemmer dørsidene og støper bort ferraristripene bak! kitet får du for 5ooo,- Kanten du valser inn på hjulbuer var kappet og herjet med og valsinga var vanskelig/umulig så der tenker jeg det har blitt noen sprekker med tia, hjul som tar oppi pga rævkjøring og billige dempere er vel en årsak kanskje.. Da var jeg faktisk i kontakt med deg den gangen du skulle selge bilen, men desverre ble det ikke noen handel den gangen grunnet litt dårlig økonomi.. Det er jo snart 8 år siden nå Men bestemte meg den gangen for at den bilen SKAL jeg ha, så to år senere sporet jeg opp daværende eier og fikk endelig kjøpt bilen Det har vært to eiere på den mellom oss igjen. Bilen ble aldri godkjent med 3,5 liter, derfor byttet jeg den bare ut mot en m20 da jeg fikk litt problemer på en eu-kontroll... Har nok blitt litt for gammel til riegerstyling nå, syns ikke det ser så bra ut nå som jeg gjorde før. Derfor jeg har tatt den av nå. Skal bruke det neste året på total restaurering nå, så den blir god som ny igjen. Den valsinga har jeg faktisk aldri hatt problemer med, aldri noe subbing selv med 10¤17 og det ser fortsatt like bra ut der. Har bestemt meg for å aldri selge bilen igjen, er jo bare 4 år til den er veteran
gt2 evo Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Hørest fornuftig ut! Jeg angrer på det salget!! Skulle gjerne trimmet osv den jeg har nå men har dsv andre prosjekter som går foran..I ungdomstia mi vart bilen kalt for fjortistuppervaren av mine kompiser:) Var også en heldig fin lyd i den med 3" exanlegg, trimkam og bra motorvolum..
Bjarte87 Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Selger ikkje separat da? Trenger bare skjørt og bakfanger... Bor ikkje så alt for langt fra geilo.. Korleis er føret? Mvh Bjarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå