Hobbe Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 har en E36 320i... lurte på, har en innsugsmanifold som satt på min 325i.. er det mye modifisering som må til for å sette denne på min m50b20 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Hvis begge er m50 motorer så tror jeg det skal være ganske likt. Men det er ikke noe effekt å hente på det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Det er faktisk større sjanse for at du får mindre effekt.. Du får større plenum, men det gjør til at hastigheten på luften senkes noe som gjør at du får dårligere fyllingsgrad og dermed lavere effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Jepp, og i motsetning til LianLi sin bil er ikke 320en strupet med luft slik 328en er, for den har faktisk mindre plenum enn 325.. 328 skal visstnok tjene endel på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja og i motsetning til de fleste andre sugemotor trim kjenner man faktisk denne modden ganske bra på en 328. Ikke forvent noe turbo kick av det men man kjenner godt at den drar bedre fra 4500rpm og hele veien til 6000rpm. Merket litt mindre moment i mellomregisteret fra orginalt, men dette er ikke noe man savner da 328en er så sterk i bunn fra før av. Synes den er mye bedre å kjøre nå enn orginalt da den får astma når den nærmer seg 5000rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hobbe Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 skjønner, takk for svar! da viser det seg at jeg har en manifold til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå